ACTIVITATS DEL PRIMER TRIMESTRE -3

RACONS DE NADAL

Aquests dies previs al final de trimestre, hem realitzat diferents activitats i propostes relacionades amb la tradició del Nadal. Els nens i nenes han après nou vocabulari i han treballat diferents continguts a partir de materials de temàtica nadalenca, tions, arbre de nadal, ornaments… També hem après el poema de Nadal. Cliqueu la imatge per veure les diferents fotografies.

ESMORZAR MARATÓ

Com és tradició el divendres abans de la celebaració de la Marató de TV3 a l’escola vam organitzar un esmorzar solidari, amb xocolata desfeta i melindros. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

FESTIVAL DE NADAL

El dimarts 19 de desembre tota l’escola junt amb les nostres famílies es va dur a terme el Festival de Nadal. Aquest any estava dedicat als Jocs Olímpics, tema de l’any de l’escola. Dies abans havíem assajat el nostre ball “Amigos para siempre“. Vam ballar molt bé i vam gaudir molt de tot el festival. Clicant la imatge, us compartim fotos i vídeos de la nostra actuació, també de l’entrada i del ball final. Esperem que us ho haguéssiu passat bé. Us destijem un Bon Nadal.