FESTIVAL DE NADAL ‘23

Sota el lema dels Jocs Olímpics (tema del curs) aquest dimarts hem celebrat el popular Festival de Nadal, donant així, per finalitzat el primer trimestre. L’obertura de l’espectacle ha estat a càrrec de l’alumnat de 6è que ha format les cinc anelles olímpiques representant la unió dels diferents continents, l’amistat, l’esforç i el treball en equip.

Seguidament, i al compàs de la música de Carros de focs, la resta d’escolars i mestres equipats amb una cinta al cap, unes canelleres i un mocador en moviment han desfilat per cicles, cadascun d’un color diferent, a manera de federacions esportives al voltant de la pista. A continuació, i abans de donar pas als esperats balls, hem felicitat les festes en les diferents llengües d’origen de l’alumnat de l’escola que en aquest moment, són setze. L’espectacle ha finalitzat amb un animat ball i música nadalenca amb la participació de tota l’escola i l’animació d’un entregat públic.

Desitgem que hàgiu gaudit d’aquesta estona que hem preparat amb molta il·lusió i que teniem moltes ganes de compartir amb vosaltres. BONES FESTES FAMÍLIES I AMICS!

Vídeo inaugural:

Cliqueu damunt la imatge per veure més moments: