Avaluació 3r i 6è

Els alumnes de tercer de Primària realitzen les proves d’avaluació diagnòstica del Departament d’Ensenyament. Aquestes proves permeten avaluar l’assoliment de la competència comunicativa lingüística i de la competència matemàtica.

Cada any es convoca la prova d’avaluació de sisè curs de l’educació primària que avalua les competències i coneixements bàsics que han d’haver adquirit els alumnes al final de l’educació primària per poder seguir amb normalitat el currículum de l’ESO. Aquesta prova externa que elabora el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, amb col·laboració amb la Inspecció d’Educació, té un caràcter informatiu, formatiu i orientador per als alumnes, les famílies i el centre i ha de permetre millorar els resultats dels alumnes i afavorir-ne el pas a l’educació secundària obligatòria.