Cloenda Math Tutoring

A l’inici d’aquest curs 2022-23 la nostra escola va ser seleccionada per participar en el programa MATH TUTORING, impulsat per la Fundació Bofill. Una iniciativa que el mes de gener es posava en marxa per primera vegada i que forma part del projecte d’avaluació d’impacte Suport Educatiu. Acompanyament per accelerar oportunitats.

Per als que no coneixeu MATH TUTORING, es tracta d’un programa adreçat a l’alumnat de 6è de primària i té un objectiu molt clar: reforçar l’aprenentatge de les matemàtiques i trencar la percepció negativa que molts alumnes tenen d’aquesta matèria. El programa treballa en petits grups en horari extraescolar i s’adapta al nivell i ritme d’aprenentatge de cada infant, combinant activitats de descoberta i la pràctica amb una aplicació online. Tot plegat  ha suposat 24 hores de reforç addicional en matemàtiques gratuït i ha comptat amb la participació de 12 alumnes.

Per tancar el curs, hem celebrat un acte de cloenda i reconeixement adreçat als alumnes participants i les seves famílies. L’emoció no ha faltat i és que com explicava l’Arnau, un dels tutors de MATH TUTORING a la nostra escola “Ha estat una experiència molt positiva on ens hem pogut conèixer els uns als altres i compartir moments, experiències i inquietuds”.