Sant Jordi a la comunitat de mitjans

Durant el divendres 22 d’abril, la comunitat de mitjans juntament amb la resta de companys de l’escola, vàrem gaudir d’un dia preciós.

Primer vam acabar de fer els preparatius de les paradetes que posteriorment vam muntar a la pista de l’escola. A la paradeta hi havia tots els llibres i contes que van portar els nens i nenes i, juntament amb tots els elements relacionats amb la festivitat, van quedar precioses.

Paral·lelament, es van fer tallers de Sant Jordi. Tallers d’art, de música, digitals, teatre en anglès i manualitats. Els nens i nenes van poder circular lliurament i ajuntar-se amb els amics, germans, cosins i gaudir si volien d’un moment tranquil de lectura.

A la tarda, tots junts vam anar a Can Rajoler a celebrar els XX Jocs Florals de l’escola on es van repartir els 3  premis de cada grup.

Aquí en teniu un tastet.