1r- Classe d’educació física conjunta!

Els i les alumnes de 1r hem tancat el trimestre amb una classe d’educació física conjunta amb diverses estacions d’activitats. Ha estat una estona molt divertida on hem pogut moure’ns, jugar i compartir moments amb els companys i companyes.

Feu clic per veure les fotos.

Bones vacances a tothom!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut