Projecte: El pas del temps

En els darrers quinze dies els nens i nenes de 2n hem estat treballant el projecte del pas del temps. Per aprofundir en la temàtica, vam fer diverses activitats:

• Van venir a l’escola familiars d’alguns alumnes que coneixien com era Parets abans. Alguns van ser alumnes del Lluís Piquer i ens van explicar com era l’edifici abans, com estudiaven, que nens i nenes estaven separats, que feien servir pupitres, plomes i tinters, entre altres.

Vam gaudir escoltant les seves anècdotes.

• Vam demanar ajuda a l’arxivera de Parets per tal de tenir fotografies i informació de llocs rellevants de Parets. Entre tots/es li vam escriure un correu electrònic, i ella es va oferir a fer-nos una visita guiada, fent servir les fotos antigues, per comparar com era abans i com és ara el nostre poble.
  • Donat el gran interès per saber més sobre com eren abans les coses, hem creat un museu d’antiguitats amb objectes que els infants han portat de casa. Aprofitant que eren coneixedors de què era i com es feia servir, l’han exposat a tota la classe.

També vam fer un cartell de l’exposició i així mostrar-ho als altres companys /es de l’escola.

Us deixem un enllaç en què podeu veure les fotos d’aquest projecte.

Fotografies