UN NADAL A L’ESCOLA

Els nens i nenes de cicle superior us explicarem les activitats que vam fer per nadal a l’escola.

Els últims dies de desembre vam estar preparant les activitats de nadal que vam fer per la festa, que va ser el dia 21 de desembre. Vam fer decoracions per l’escenari, vam posar uns nous focus pels concerts i vam assajar les cançons.

El dia 18 de desembre els nens de cicle superior vam fer galetes de nadal perquè tots els nens i nenes puguin gaudir d’un nadal amb un bon esmorzar.

El dimecres 19 de desembre, els nens i nenes de cicle superior vam fer l’amic invisible amb la classe.

L’ultim dia del primer trimestre els nens i nenes d’infantil i cicle mitjà van fer un concert i van cantar unes cançons de nadal molt boniques, que van aprendre a classe de música. Els de cicle superior van fer el mateix, però amb cançons més difícils.

Per finalitzar els de cicle inicial van cagar el tió el divendres.

Va ser un nadal molt divertit