SORTIDA A L’EXPOSICIÓ ÀNIMA

El dia 22 de novembre l’alumnat de 5è vam anar al museu de Cervera a veure la exposició Ànima.

A l’arribar ens van dividir en dos grups.

Un grup va anar a veure els instruments de la orquestra, ens van dir com es feien i explicar a quina família pertanyien i per últim ens van ensenyar l’ànima dels instruments de vent fusta ,vent metall ,corda i percussió .

L’altre grup, van escoltar un clavicèmbal, un banjo i un teclat , a continuació ens van explicar com eren els instruments d’abans.Vam veure els estris del director: la batuta ,el faristol , la partitura i un bolígraf de partitures. Després els dos grups ens vam canviar els torns.

Seguidament tots junts vam escoltar un fagot i finalment va ser l’hora d’acomiadar-se.

Va ser una experiència molt bonica entre instruments.p1150673-redimensionada