Taller “El foc i tu”

Els nens i nenes de 5è el dia 14 de març van fer un taller que es deia «EL FOC I TU» a l’escola.

Per començar, als alumnes de 5è els hi van presentar una presentació digital molt interessant, els hi van ensenyar que havien de fer quan hi havia foc. També els hi van ensenyar si el foc era perillós o no. Per saber si el foc era perillós ha de complir 3 condicions: si el vent els hi venia amb benefici, és a dir, de cara; també si el sol ve de cara; i per últim si hi ha una pendent. Això es diu 3 de 3.

A continuació van anar a l’hort de l’escola perquè els de 5è van fer maquetes d’arbres per cremar-los i comprovar quin era més perillós, el que tenia els arbres junts o els arbres separats. El mes perillós era el que tenia arbres junts perquè estaven molt a prop i l’altre bosc no tenia els arbres tan a prop.

La nostra opinió és que ens va agradar molt fer aquest taller i ho repetiríem moltes més vegades. Nosaltres hem aprés a distingir si és perillós o no el foc, i també a cuidar la natura.