LA FIRA DE LES LLETRES DE MONTFALCÓ MURALLAT

El passat diumenge dia 24 de setembre, al poble de Montfalcó Murallat, van celebrar la Fira de les Lletres. Alguns alumnes de sisè de l’escola van participar al Recital de palíndroms que va tenir lloc a les dotze del migdia a la plaça del poble. Al Recital hi van participar palindromistes d’arreu del món. Els alumnes de sisè de l’escola, van llegir alguns dels palíndroms més coneguts de la nostra llengua i d’altres que havien escrit ells mateixos. En acabar l’acte, tots els participants van cantar la cançó dels palíndroms, que va compondre la Reina dels Palíndroms, que és una senyora palindromista molt gran de Xile.

Visca els palíndroms!!