JORNADES SOBRE APRENENTATGE COOPERATIU

Aquest curs  les VI Jornades sobre aprenentatge cooperatiu es realitzaran la nostra escola.

Aquestes Jornades tenen lloc cada dos anys en diferents llocs del territori català. Estan organitzades pel Grup del CIFE de la UVic sobre Inclusió, Cooperació entre alumnes i Col·laboració entre professors, i la Xarxa Khelidôn de Catalunya.

La finalitat és compartir experiències, recursos, dubtes, inquietuds….. amb altres centres educatius formats amb el programa Aprendre a Cooperar, Cooperar per Aprendre (CA/AC)

Les dates previstes per la seva realització són el 7 i 8 de juliol.

Des de l’inici de curs des de l’escola s’està treballant en l’organització d’aquestes. Ens fa molta il.lusió poder acollir aquestes jornades i els seus participants.