I A L’ESTIU …… Jornades sobre l’Aprenentatge Cooperatiu

La primera setmana de juliol, concretament els dies 2 i 3,  van tenir lloc les IV jornades sobre aprenentatge cooperatiu a St. Esteve de Palautordera on hi van participar sis mestres de l’escola.

Ja va sent un clàssic que , mestres de l’escola, un cop finalitzat el mes de juny, participin en jornades o simposis sobre l’aprenentatge cooperatiu.

Aquesta vegada la participació ha estat mitjançant l’exposició ,a través d’un cartell de gran format, de la trajectòria de la comissió d’aprenentatge cooperatiu que tenim a l’escola i que ja ha complert 10 anys!!!

A més a més també hem participat en els diferents tallers que s’havien organitzat al voltant de temes tan interessants com: Els quaderns i plans de l’equip, El projecte d’aprenentatge cooperatiu, L’aprenentatge cooperatiu amb alumnes amb més barreres, Desenvolupament d’unitats didàctiques mitjançant l’aprenentatge cooperatiu….