Les piles

Durant la setmana de la prevenció dels  Residus tota l’ escola vam fer un treball diferent. Nosaltres la classe de tercer vam estudiar les piles.

Vam fer un mural tota la classe explicant les diferents característiques de les piles i el vam exposar al vestíbul de l’escola.

Vam treballar per equips base. Cada equip va crear un capità pila diferent. Cada capità pila explicava una cosa diferent.

El capità Simpson explicava qui va inventar les piles .

El capità Man i la capitana Wonder woman ens explicava allò que no es pot fer amb les piles.

El capità baby pila ens explica de que estan fetes les piles.

El capità color les parts de les piles.

La capitana rosa ens explica el tipus de piles.

I per acabar el capità mort ens explica on es troben els contenidors especials.

Aquesta activitat ens va agrada molt perquè vam aprendre moltes coses de les piles.