BLANC I LA DIANA

Els alumnes de 4t a la classe, vam fer la dinàmica del blanc i la diana amb el nostre equip cooperatiu.El blanc i la diana consisteix en que mitjançant una imatge en forma de diana amb diferents preguntes, tots els membres de l’equip han d’anar responent amb la seva opinió. Una vegada tots han anat dient la seva, mirem si hi ha alguna coincidència amb les respostes que hem anat dient per després buscar, entre tots, un nom pel nostre equip.

Les preguntes que hem d’anar responen són:

1- Tipus de llibre que més m’agrada    2- Què et fa riure?      3- On t’agradaria anar d’excursió?             4- Que et costa?

Aquesta dinàmica l’acostumem a fer cada any per escollir el nom de l’equip.