Els delegats i delegades verdes passen per les aules

Els delegats i delegades verdes han passat per totes les aules de l’escola per recordar dos projectes que tenim entre mans.

1. Han recordat que ens queden molts pocs dies per recollir el màxim de nombre de piles i bateries. La setmana que ve ens vindran a buscar els cubells de l’Apilo, i ens han animat a portar-ne.
  2. I ens han informat de les jornades de neteja que s’han organitzat pel proper diumenge 8 de maig al Bosquet, i adherir-nos així al European Clean Up Day.

Han animat a tots els nens i nenes de l’escola a participar, juntament amb les seves famílies a les dos accions programades des del comitè ambiental de l’escola.