El comitè ambiental prepara la jornada de l’European Clean Up Day

El passat dimecres 27 d’abril, el comitè ambiental de l’escola va tornar a reunir-se per ultimar els preparatius de la jornada de l’European Clean Up Day.

El proper diumenge 8 de maig, de les 10:00h a les 12:00h del migdia s’ha organitzat una jornada de neteja de l’entorn de l’escola, concretament del Bosquet. Es tracta de recollir els residus que es vagin trobant, classificar-los i després quantificar-los. A part d’aquests objectius que venen determinants per l’Agència de Residus de Catalunya, a l’acabar farem una mica de col·loqui on establirem propostes de millora d’aquest entorn.

Durant la setmana vinent, s’enviarà un correu a les famílies perquè es puguin apuntar a les jornades de neteja, que esperem que siguin tot un èxit i que a part de millorar i tenir cura de l’entorn ens serveixin per compartir una jornada lúdica entre tota la comunitat educativa.

Us esperem a tots i totes el proper diumenge 8 de maig!