BALL DE CINTES

El dilluns 25 de setembre a la tarda, els alumnes de sisè de l’escola vam participar al ball de cintes de la Festa Major Petita. Ens va anar molt bé perquè no ens vam equivocar gairebé cap vegada. Només un cop se’ns vam embolicar una miqueta les cintes, però per sort, no va ser a la Plaça Major que era on hi havia més públic. Vam ballar sis vegades de la Plaça universitat fins la Plaça Major, ens ho vam passar super bé perquè estàvem tots junts i no ens feia vergonya. Seguidament vam veure tots els valls de totes les escoles.