Campanya Apilo

Com ja sabeu l’escola participa a la campanya  : Les piles, a l’Apilo de l’escolaPodeu dur les piles gastades als contenidors de l’escola per a que es pugui fer un bon tractament de les mateixes.

Ja fa tres edicions que hi participem! Des de l’escola verda et volem animar a continuar així, col·laborant a conservar el medi ambient!

Quantes vegades em canviat les piles del comandament a distància? I del rellotge de paret? Sovint no sabem què fer amb elles…

Tenim la Solució! Porta-les a l’escola! Tenim el contenidor Apilo XII esperant-te!

Com veieu al gràfic hem anat disminuint la quantitat de piles reciclades. Estem segurs que ho podem millorar.

Ens posem les PILES?

Us animem també a passar-vos pel bloc de l’Escola verda.