Castanyada a l’escola

Aquest passat divendres vam celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Tots els grups van fer activitats tant al matí com a la tarda per celebrar la festa i gaudir d’un dia ben diferent.

Al matí els infants d’Educació Infantil van fer un esmorzar de tardor i, juntament amb Cicle Inicial, van rebre la visita de la Maria castanyera. Els infants de Primària van fer panellets i manualitats de tardor.

A la tarda, per cicles van sortir per l’entorn de l’escola a menjar les castanyes que van coure pares i mares de l’AFA i els panellets que cada grup havia fet al matí; després l’alumnat de 6è va poder muntar la seva primera paradeta per recollir calerons pel seu sopar de comiat.

Volem agrair la implicació de tots i totes per haver pogut fer aquesta festa! Gràcies a l’AFA, pares i mares que van venir a coure les castanyes, brigada municipal, cuinera, Maria castanyera, equip docent, pares i mares de 6è i evidentment, al nostre alumnat, que ens fan viure cada moment amb il·lusió i alegria.

Us deixem un recull de fotografies, però en podreu veure més als blocs de cada promoció.

VEURE MÉS FOTOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *