Visita del Patge Reial i Caguem el Tió

El dimarts 21 de desembre ens va visitar el Patge Reial per recollir les cartes que durant la setmana passada van fer els alumnes d’educació infantil amb molta il·lusió. És un privilegi per les mestres poder veure el somriure de tots els infants a l’hora de lliurar la carta on han demanat, entre altres coses: pilotes, nines, cotxes, construccions, etc. Com tots els nens i nenes s’han portat d’allò més bé, segur que els Reis d’Orient llegiran amb atenció totes les cartes i miraran de poder fer realitat totes les il·lusions i peticions dels més petits/es.

El dimecres 22 de desembre, per finalitzar amb totes les festes nadalenques, després d’engreixar molt bé el nostre Tió amb pells de mandarina, plàtan, galetes, etc., i posar també una miqueta d’aigua, toca picar-lo ben fort a veure quines sorpreses caga pels més petits i petites de l’escola. El tió de l’escola Les Mimoses ha cagat xocolatines i jocs per poder jugar a la classe!!!

VEURE MÉS FOTOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *