El dia 7 d’octubre, l’alumnat de cicle superior va visitar el Museu Marítim de Barcelona, com a sortida relacionada amb el projecte de l’edat moderna.
A classe hem treballat la importància de la navegació durant aquesta època i com va influir a la societat, el comerç i l’economia dels països europeus i americans.
Al museu, vam poder fer un taller on, per grups, vam aprofundir en diferents aspectes relacionats amb la navegació de l’època, com els invents que la van fer possible, les diferències entre mapes actuals i antics, els productes que es van importar i les característiques dels vaixells.
Un cop fora del museu, vam poder visitar el pailebot Santa Eulàlia. Un vaixell centenari que es troba al port de Barcelona.



