Mesurem distàncies llançant avions de paper

Avui, com a activitat de cloenda del projecte de matemàtiques de mesura, l’alumnat de 5è de primària s’ha ajuntat amb l’alumnat d’I5, que ha començat a treballar la mesura recentment, per fer una activitat ben divertida.

Primer, els més grans han ajudat als petits a fer un avió de paper, que tot seguit han decorat lliurement. Aquests avions han servit com a excusa per a mesurar les distàncies que han recorregut en diferents llançaments.

D’una banda, l’alumnat de Cicle Superior, han hagut de fer una estimació de la distància recorreguda pel seu avió i tot seguit l’han mesurat per confirmar o desestimar la seva estimació. De l’altra, els d’I5, amb l’ajuda dels grans, han mesurat en pams o peus la distància recorreguda pels seus avions.

Tot seguit, han fet un segon llançament per repetir les mateixes passes, però ara, ja tenien algunes referències de les distàncies del pati i les estimacions han estat més acurades.

Després d’una abraçada i d’agrair-se els uns als altres la feina conjunta, cada grup ha marxat a la seva aula a fer les conclusions de l’activitat.

VEURE MÉS IMATGES

Desplaça cap amunt
Ves al contingut