BON ESTIU 2025!


Tot l’equip de mestres i personal de l’Escola Les Fonts d’Argentona us volem agrair de tot cor, a tota la comunitat educativa, el vostre esforç i suport per tirar aquest curs endavant. Moltíssimes gràcies per tot, esperem que tingueu un molt bon estiu i… Llegeix més»

PERIPLUS, 4CORDES EN CONCERT


Després de molts mesos de preparatius,  el 19 de juny de 2025 es va dur a terme l’espectacle de final de curs del projecte 4Cordes  Periplus, un viatge musical al Teatre La Sala d’Argentona. Els protagonistes van ser el conjunt de tots els nens i… Llegeix més»

LA CLIKA ARGENTONA 2025

Aquerst curs  ha tornat LA CLIKA, la cantata de Cases de la Música en que han participat els nostres alumnes de 2n juntament amb els companys i companyes de les altres escoles del municipi.
El concert va tenir lloc el passat 3 de juny  al Teatre La Sala… Llegeix més»

2a CURSA D’ORIENTACIÓ FAMILIAR – 2025

Dissabte 14 de juny, coincidint amb la festa d’escola, vam fer una cursa d’orientació pels voltants de la Font Picant. L’organització va estar al càrrec del grup d’orientació Oros.

Novament, fem molt bona valoració per l’acollida d’aquesta activitat. Va estar un èxit, ja que vam doblar el nombre de participants respecte al curs passat. Durant tot el matí va haver-hi un ambient familiar molt maco.

Mireu, mireu, que bé que s’orienten!

 

FEM PSICOMOTRICITAT! – I5

Aquí us deixem una petita mostra d’imatges d’algunes sessions de Psicomotricitat del curs.
La classe dels Llaüts i de la Sansa les han gaudit molt i estan preparadíssims per començar l’Educació Física a primer.
Mireu, mireu!

PROJECTE CUEME

Durant tot el curs 2024-2025, els alumnes de cinquè de primària han participat en el projecte CUEME (Emprenedoria) i han creat una cooperativa escolar per recaptar diners a l’AECC i fer una activitat final. Tots els alumnes, mitjançant assemblees, han decidit quins serien els seus representants legals (Equip Directiu), quins productes havien de crear per fer una venda a finals de curs, a quina associació volien destinar una part dels seus beneficis i com s’havien d’organitzar en cada punt del procés. Enhorabona, nois! Projecte superat! Esperem que us agradi el videoresum que hem preparat. Endavant!

SORTIDA AL TEATRE MUSEU DALÍ – 2n

El passat 25 d’abril els alumnes de 2n van visitar el Teatre Museu Dalí de Figueres. Van poder gaudir d’aquest espai tan especial i admirar l’obra del gran artista empordanès.

Quina gran experiència!

PROTAGONISTES 3r TRIMESTRE

Hola famílies,

Aquí teniu el vídeo dels que han estat protagonistes durant el tercer trimestre: la Nora, l’Eila i l’Esther.

La família de l’Esther no va poder venir a fer l’activitat amb el grup. Així doncs, veureu unes fotos de l’Esther en alguna activitat de la seva setmana com a protagonista.

Moltes gràcies a la col·laboració de les famílies, per aportar propostes educatives tan boniques i passar la tarda amb nosaltres.

Us esperem el curs vinent!

SORTIDA A LA GRANJA

Hola famílies,

Aquest tercer trimestre hem treballat els animals de granja.

Per tal que l’aprenentatge sigui més vivencial i significatiu, hem dut a terme una sortida a la granja “Can Plana”, on hem après un munt de coses sobre la vida al camp i la cura dels animals.

Ens ho vam passar moooooolt bé!

Aquí teniu un tastet perquè veieu tot el que vam fer durant la visita.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres.