Llista de sol·licituds amb les puntuacions resoltes les reclamacions pel curs 2024/25

A continuació, podreu trobar el document clicant a la imatge de sota.

Pintem l’escola!

Volem agrair a totes les persones que van poder venir a col·laborar el passat dissabte, 20 d’abril a pintar el vestíbul de l’escola i les aules d’Educació Infantil.

8 de març. El dia de la dona

Aquest divendres 8 de març celebrem el Dia Internacional de la Dona, un dia per reclamar la igualtat i l’empoderament de la dona.

La història ens diu que el dia 8 de març del 1857, milers de treballadores tèxtils van decidir sortir als carrers de Nova York amb el lema ‘Pa i roses’ per protestar per les condicions laborals que tenien en aquell moment. Va ser una de les primeres manifestacions per lluitar pels seus drets.

“Una dona ha de ser dues coses: qui vulgui i allò que vulgui”

Coco Chanel

Sol·licitud de preinscripció per al curs 24/25

En el següent enllaç trobareu l’oferta inicial de places per al curs 24/25

Oferta inicial de places

Tallers de Carnestoltes

Volem compartir amb tots i totes vosaltres una petita mostra sobre els tallers que vam realitzar el 7 de febrer dins de la setmana de Carnestoltes.

Volem agrair la col·laboració de les famílies que van participar-hi i donar les gràcies per la seva ajuda.

Jornades de portes obertes a l’escola

L’escola Les Arenes realitzarà les jornades de portes obertes els dies següents:

DILLUNS, 26 DE FEBRER A LES 9:30 h i A LES 15 h

DIMECRES, 28 DE FEBRER A LES 17 h

Conscienciació del dia de les capacitats diverses

El passat dia 3 de desembre se celebra el dia internacional de les persones amb capacitats diverses, el qual es va declarar l’any 1992 per l’Assemblea General de les Nacions Unides, amb l’objectiu de promoure els drets i el benestar de les persones amb capacitats diverses en tots els àmbits de la societat i el desenvolupament.
A l’escola l’hem celebrat el dia 4 de desembre realitzant unes petites obres artístiques utilitzant diferents capacitats per poder conscienciar als infants.

25 de Novembre: Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència cap a les Dones

Per què el 25 de novembre?

L’any 1.960 tres germanes de la República Dominicana (Minerva, Patria i Mª Teresa Mirabal), conegudes com “LES PAPALLONES” van ser brutalment assassinades per defensar els drets de les dones i la democràcia del seu país. Al cap d’uns anys, es va triar aquesta data per no oblidar l’assassinat que van patir i commemorar la seva lluita.

Papallones  a Terrassa

L’Ajuntament de Terrassa, durant tot el mes de novembre ha organitzat tot d’activitats de formació i sensibilització destinades a la prevenció i l’abordatge de la violència masclista. Una d’aquestes activitats és una acció conjunta per a tota la ciutat…
Malauradament, les violències contra les dones són una greu violació dels drets humans, i les institucions públiques tenim el deure, la responsabilitat i el compromís de combatre-les i treballar per a una transformació social que permeti avançar cap a un món lliure de violències masclistes. És per aquest motiu que l’escola s’ha unit a aquesta acció.

Per a més informació, podeu clicar a la imatge de sota

VISITA DE LA LAIA SAURET A L’ESCOLA

Aquest dijous, 23 de novembre hem rebut la visita de la il·lustradora de murals Laia Sauret. L’artista ha estat l’encarregada de realitzar el mural que podeu trobar a l’entrada de l’escola. La Laia va fer una xerrada als infants de l’escola d’Educació Primària en què ens va explicar la seva experiència artística i el procés de creació del nostre mural de l’escola.

DIA DE LA MÚSICA

El passat dimecres, 22 de novembre, vam celebrar el dia de Santa Cecília, patrona dels músics amb una vetllada al gimnàs on diversos infants de l’escola i famílies van interpretar fragments musicals i cançons per a la resta de companys i companyes de l’escola.

JO TAMBÉ HI VULL ANAR

L’escola s’afegeix a l’acció conjunta que es duu a terme en el marc de la campanya “jo també hi vull anar”.
Aquesta campanya ha estat promoguda per l’AFFAC (Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya)

Per a més informació, cliqueu a la imatge de sota

REUNIÓ D’INICI DE CURS

Estem molt contents i contentes amb la vostra assistència a les reunions de famílies d’inici de curs.
MOLTES GRÀCIES!

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 23-24