FIL MUSICAL: Juantxo skalari & la rude band

Juantxo Skalari va liderar la banda navarresa, Skalariak, durant més de 13 anys.
El 2008 Juantxo Skalari inicia el projecte experimental The Kluba, on fusiona el Ska amb el Rockabilly (Skabilly).

El 2018 grava un nou àlbum (“Rudi Rècords”), gravat entre Londres, Barcelona/Girona i Arbizu-Navarra.

Durant l’any 2019 va celebrar 25 anys d’història Skalari editant un doble LP recopilatori (“Skalari 25 Anniversary”) i el seu segon llibre “ JSK. Memòries de kalle i tren”.

Els anys 2021-2022 engega  el projecte “Juantxo Skalari & La Rude Band” i giren per diverses ciutats de la geografia estatal i llatinoamericana.

La setmana del 20 al 25 de maig escoltarem aquests dos temes:

La setmana del 27 al 31 de maig escoltarem aquests dos temes: