L’alumnat de 5è ha engegat un programa de ràdio amb motiu de la celebració dels 50 anys. Aniran fent un seguit d’entrevistes a diferents persones vinculades amb l’escola. Aquí podeu escoltar la primera, parlen amb l’Ester Reverter, mestra del nostre centre i gran amant del teatre.
HEU DE CLICAR LA IMATGE PER ESCOLTAR L’ÀUDIO.

I ja tenim aquí el segon programa, entrevistem a l’Assun Balló, mestra de l’escola durant molts anys, i tant ella com la seva filla van ser exalumnes del centre. Aquest serà el seu darrer curs com a mestra perquè es jubila.
HEU DE CLICAR LA IMATGE PER ESCOLTAR L’ÀUDIO.

La quarta entrevista és a l’Eduard Paredes, exalumne del centre. Ha triat la feina d’actor i s’hi dedica professionalment. En aquests moments, està preparant una obra amb l’Oriol Broggi.

Una nova entrevista, aquesta vegada a l’Anna Salas, mestra i mare de l’escola. Voleu saber més coses d’ella? Doncs, aquí teniu l’entrevista.

Entrevista a la nostra Dolors Prat, porta molts anys exercint de conserge de l’escola. Sempre disposada a donar un cop demà. En vols saber més coses? Clica la imatge,

Entrevista a l’Elisabet Gubern directora de l’escola actual i responsable del projecte de biblioteca a cicle mitjà i superior. En vols saber més i sentir el programa de Ràdio l’AULET… doncs clica l’imatge.

Entrevista a la Berta i la Mar Camps exalumnes de l’aulet i actualment es dediquen al periodisme, a escriure llibres i al teatre. No us perdeu aquesta entrevista de Ràdio l’Aulet.

Entrevista a Antoni Domenech, el primer director de l’escola l’Aulet ara fa 50 anys. No us perdeu aquesta entrevista plena d’experiències viscudes durant 50 anys.

