CELRÀ S’ENGALANA

Aquest cap de setmana se celebra “Celrà s’engalana” al nostre poble. Des de l’escola, com cada any, hi hem volgut participar. L’alumnat d’Educació infantil, amb la Dolors Picazo, les tutores i les mestres en pràctiques,… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2021

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

El divendres 23 d’abril  a… Llegeix més»

BANDEROLES DEL PATI

Hem renovat les banderoles del pati que ens serveixen per delimitar els espais del pati perquè les anteriors havien quedat una mica deteriorades. Aquestes són de ràfia, un material més resistent i ecològic. Les han decorat els nens i les nenes a l’hora de plàstica.… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 21/22

La preinscripció del curs 21/22, degut a la pandèmia, es farà telemàticament.
El calendari de la preinscripció per al curs escolar 21/22 és del 15 al 24 de març a infantil i a primària. Clicant a l’enllaç podreu accedir a la web del departament d’Educació.
Llegeix més»

FLORS: GEORGIA O’KEEFFE

A l’aula de P3 hem treballat una artista meravellosa, la Georgia O’Keeffe. Ella pintava flors a escala gegant, nosaltres també les hem volgut pintar a la nostra manera.
Us agraden?