Auletflix, una pel.li treta del no-res

Aquest divendres 22, la classe de 6èA estrenarà el seu últim teatre.

Ens ho estem passant molt bé preparant i gravant les escenes. Us convidem a veure com acaba la història d’una plataforma de pel.lis, Auletflix, que no té èxit d’audiència i demana ajuda a un equip de creatius que faran el que podran.  Voleu saber si es salvaran de la ruïna?  Nosaltres ja ho sabem! Esperem que us faci riure i que us ho passeu tan bé com nosaltres preparant aquest teatre!!!

PINTANT PARETS

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 50%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

A les sessions de plàstica hem pintat de color blau la paret que hi ha sota els porxos al costat… Llegeix més»

Assemblea general

El primer dia d’escola vam fer la primera assemblea general de Primària Es va donar la benvinguda al nou curs escolar, es va presentar tot el professorat i l’alumnat nou.
Endavant amb el curs 2021-2022

ELS GEGANTS SIXT I LOLA

Des del dilluns 24 de maig tenim els gegants de Celrà, en Sixt i la Lola, a l’entrada de l’escola. Ha estat una bona oportunitat per poder-los veure amb temps i calma. Al seu costat, fent-los companyia, hi ha els gegants de L’Aulet ,en Pitu… Llegeix més»

CELRÀ S’ENGALANA