LA GEMMA MÀGICA teatre 3r B

Aquest divendres 11 de juny l’alumnat de 3rB estrena la seva obra de teatre La Gemma màgica. Serà el darrer teatre del curs.
L’han preparada amb molta il·lusió, esperem que us agradi i la gaudiu. Sofà, crispetes i….acció!!!

ELS GEGANTS SIXT I LOLA

Des del dilluns 24 de maig tenim els gegants de Celrà, en Sixt i la Lola, a l’entrada de l’escola. Ha estat una bona oportunitat per poder-los veure amb temps i calma. Al seu costat, fent-los companyia, hi ha els gegants de L’Aulet ,en Pitu… Llegeix més»

CELRÀ S’ENGALANA

Aquest cap de setmana se celebra “Celrà s’engalana” al nostre poble. Des de l’escola, com cada any, hi hem volgut participar. L’alumnat d’Educació infantil, amb la Dolors Picazo, les tutores i les mestres en pràctiques,… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2021

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

El divendres 23 d’abril  a… Llegeix més»