Transport Escolar

La nostra escola compta amb el servei de transport escolar que s’ofereix des del Consell Comarcal d’Osona. En fa ús l’alumnat que compta amb la beca de transport, que s’ofereix des del mateix Consell Comarcal,  i que viu a més de dos quilòmetres del centre escolar.

Aquest servei acompanya a l’alumnat al matí per arribar al centre escolar. Fan una ruta de recollida d’aquest alumnat a les diferents parades d’autobús de la ciutat. A la tarda per marxar cap a casa es realitza la mateixa operació. Tots pugen a la parada de l’escola i van baixant en aquelles que els són properes a casa seva, sempre amb la presència d’un familiar que els espera i que s’encarrega de la seva recollida.

Actualment en fan ús un total de 4 alumnes del nostre centre que compten amb l’acompanyament de dues monitores.