La Terra i el Sistema Solar

A 6è hem treballat tot el tema relacionat amb la Terra, el Sistema Solar, la resta d’astres i l’espai que ens envolta. Vàrem experimentar amb el buit i, com a treball opcional els nostres alumnes han preparat maquetes o powers points adicionals per ampliar els seus coneixements sobre aquest món fascinant.

Un cop acabada aquesta unitat, us deixem amb els dos vídeos que representen l’experimentació i les maquetes dutes a terme.

Felicitats nois i noies!

Primer tastet del rocòdrom de l’escola

En aquests primers dies, tots els alumnes de l’escola han estat coneixent el nou rocòdrom. El Sergio ha parlat de la normativa, del seu bon ús, etc., i tots els alumnes han practicat i valorat molt positivament aquest nou espai del pati.

Us adjuntem un petit vídeo d’aquests primers dies al rocòdrom de l’escola! Ben aviat farem l’estrena oficial!