5 consells!

El Departament d’Educació ens fa arribar aquests consells per aprendre i conviure en família en situacions de confinament. Esperem que us siguin útils!

#Tot anirà bé

Bon dia a tots i totes,

Ja portem uns quants dies sense poder veure’ns ni compartir aquest espai tan nostre que és l’escola.

Tots i totes, vosaltres i nosaltres trobem a faltar el nostre dia a dia junts.

Ara ens hem d’estar a casa i si ho fem bé, com ho estem fent, aviat podrem tornar a l’escola i recuperar la vostra companyia.

Avui ja hem enviat les tasques a fer durant aquesta setmana. Cada dilluns en farem arribar de noves.

Una abraçada màgica i gaudiu del “garrotin” que ha fet el Carles.

InfoK – Especial Coronavirus

Hem de tenir por del nou virus de què tothom parla? Respon el psicòleg Roger Ballescà, expert en emocions. D’on ha sortit el coronavirus, com es diu i quina pinta té? Per què diuen que s’assembla tant a la grip normal? Com ens hem de protegir? Especial coronavirus amb totes les respostes.

Propostes per no avorrir-se a casa

Us deixem un seguit de propostes per fer amb els nens i nenes a casa. Venen setmanes difícils on hem de ser responsables i quedar-nos a casa, us ho volem posar una miqueta més fàcil. Gaudeix del temps en familia, marca’t una rutina a casa amb horaris, cuida el teu cos i fes exercici, llegeix molt, escriu i sigues positiu/va perquè “totsortiràbé!

Una abraçada.

Moltes gràcies a tots/es per fer-ho possible

El passat dissabte 7 de març es van realitzar les portes obertes a la nostra escola. Volíem agrair l’esforç i dedicació de tota la comunitat educativa que forma part de la nostra escola, així com a aquelles famílies que van dedicar una part del seu temps a conèixer el centre per primera vegada.

Ha estat una jornada molt bonica, plena d’activitats i moments especials. Gràcies per fer-la possible. Junts fem escola!

En teniu un breu resum en aquest vídeo.

Portes Obertes

El Carnaval a la Pau

Ja tenim el vídeo del nostre Carnaval, va ser un dia fantàstic ple de màgia, disfresses i somsiures. Gràcies a totes i a tots qui varen ajudar a fer-ho possible.

Sa Majestat Carnestoltes ens ha visitat i ens fet el seu tradicional pregó, que podeu llegir clicant AQUÍ.

A més, ens ha preparat unes consignes que caldrà complir durant tots els dies previs al divendres de Carnaval. Podeu consultar-les clicant AQUÍ.

Gaudiu del millor Carnaval a l’Escola la Pau! Us deixem el vídeo de l’arribada del Rei dels Pocasoltes!

A La Pau reciclem

Els alumnes de cinquè estem duent a terme un projecte aquest trimestre  sobre el medi ambient.

Vivim temps de canvis, en els quals estem abandonant l’ús de combustibles fòssils i l’ús exagerat de materials com el plàstic. Per aquest motiu és necessari educar a la societat en general i als nens i nenes en particular en les tres R :

• Reduir el nostre consum de materials i despesa d’energia per a disminuir el seu impacte en el medi ambient.
  • Reutilitzar aquells productes que puguin gaudir d’una segona vida.
  • Reciclar, és a dir, generar nous productes a partir d’aquells als que ja no li podem donar ús.

Aquest últim punt és, sobretot, al que ens estem dedicant actualment, elaborant entre totes les classes de cinquè uns cartells que ens consciencien de la importància del reciclatge i que ens ensenyen unes pautes a seguir a l’hora de tirar la brossa depenent del material de què estigui feta.

Recordem: groc per als plàstics i envasos metàl·lics; verd per als envasos de vidre; blau per al paper; I gris per a la brossa en general.

Seguint aquests petits consells podem ajudar a fer el món millor.

L’energia a sisè

Els alumnes de 6è han estat experimentant l’energia i els seu comportament. Han observat quins elements necessiten per generar electricitat i com és el seu funcionament. També han comprovat quins materials han estat bons conductors d’electricitat i de calor. Per acabar, han conegut algunes de les… Llegeix més»

Programa APILO, protegim allò que ens envolta

Us volem fer saber que la nostra escola s’ha adherit al programa  APILO de recollida de piles. Si voleu donar als vostres fills les piles exhaurides, les podran dipositar en un contenidor que tenim a l’entrada de l’escola just davant de la consergeria. Des de ja fa temps que l’escola també participa en el programa de recollida d’oli usat de cuina, aprofitem per animar-vos a continuar participant.

Les dues activitats s’emmarquen en el nostre projecte educatiu de transmetre valors referents a la millora ambiental del nostre planeta.

Projecte araART

Avui assistim a la segona jornada de formació del projecte araART al Conservatori Superior de Música de Barcelona.

El nostre projecte Viu la Música ha estat reconegut com a projecte d’Innovació Educativa pel Departament d’Educació i per tant participem a la xarxa del programa araART on compartim experiències amb altres centres.