LA MÀQUINA DE PORS

Els nens i nenes de primer hem anat al teatre a veure l’obra “El col·leccionista de pors”. Després de veure-la , a la classe, hem llegit un conte sobre un nen que creava la seva pròpia màquina de pors. Per grups cooperatius, hem dissenyat la… Llegeix més»

Visiten els nostres Espais d’Aprenentatge

Avui ens han visitat les mestres de la ZER-Poblet: Blancafort, Vimbodí i Poblet i Vilaverd. Han vist els nostres Espais d’Aprenentatge per poder iniciar-los en la seva escola. D’altra banda han pogut observar en primera persona com gaudeixen la Comunitat dels Petits alhora que aprenen.

Gràcies per la vostra visita i us desitgem molta sort en aquesta nova aventura!

Eleccions escolars

Dimarts 27 de novembre eleccions de representants del sector pares i mares a la biblioteca de l’escola de 16:30h a 19h.

No hi faltis!

Les candidatures estan exposades a les cartelleres de l’escola.

Primera reunió de delegats i delegades

El passat dimecres 15 de novembre, els delegats i delegades de l’escola es van reunir a la bibilioteca amb un representant de l’equip directiu per tal de recollir les propostes de cada classe de primària i consensuar alguns acords per poder assolir al llarg del curs.

En els propers dies, els delegats, explicaran a les seves respectives classes els acords presos.

Nous racons de Mates a la comunitat dels grans

Seguim donant espai a la portada de la web a cada comunitat. Aquesta setmana pertoca als grans aparèixer.

A matemàtiques hem decidit que una de les sessions sigui una mica diferent, pregui importància el treball cooperatiu i, entre tots, assolir els reptes marcats.

Sense deixar de banda els continguts del trimestre, hem enfocat 5 racons per a treballar els objectius proposats.

El passat dijous dia 15, les dues classes de cinquè i les tres de quart ja van començar aquest treball per racons. Una metodologia motivant, que permet aprendre de les matemàtiques d’una forma diferent, però alhora efectiva.

Cliqueu a la següent imatge per veure l’àlbum de la primera presa de contacte amb els racons! Hi falten les de quart que s’afegiran tant bon punt les tinguem disponibles!

Cantata de 6è, El Petit Príncep.

Aquest proper any, el dia 25 d’Abril, els i les alumnes de 6è interpretaran el musical del Petit Príncep com a cantata conjunta de les escoles de Sant Sadurní.

És per això que avui hem començat a conèixer la primera cançó que aprendrem, Dibuixa’m un Xai.  Cliqueu a les tres imatges.

Reconeixement del Centre Especial de Treball NOU VERD

Un any més us animem a participar en la recollida d’oli usat de cuina. És un projecte en el qual ja participem des de fa uns anys i els beneficis pel medi ambient són prou evidents com per almenys intentar-ho. Pe fer-ho només cal un Claki i l’ajut dels vostres fills/es en la recollida de l’oli, en cas que no en tingueu el podeu demanar a consergeria.

Clicant en la següent imatge sabreu la quantitat d’oli que es va recollir a l’escola el curs passat i els avantatges que ha suposat per la cura del medi ambient.

Endevina què Sona 2.0

Després d’una primera prova amb l’Anna Roig, no ens movem de la nostra estimada vila de Sant Sadurní. Ara, per veure un vídeo on un altre sadurninenc, en Santi Carda, una llegenda de l’Hoquei Patins ens interpreta d’una manera molt peculiar i divertida un conegut fragment d’Òpera.

Per tant, el que heu d’esbrinar és el NOM d’aquest fragment (escena) de cançó tan famós en el món operístic. No obstant, aviam si també sou capaços de trobar el NOM de l’òpera i el seu COMPOSITOR.

• PISTA: El nom d’aquesta “cançó” ve relacionat amb el que es sol fer amb amics o família tot ajuntant unes bones copes de cava.

-Deixeu les vostres respostes a sota “DEIXA UN COMENTARI”:

Endevina què sona!

Benvinguts a la Música de la Pau!

Estrenem aquest curs 18/19 proposant-vos un JOC en el qual heu d’esbrinar el títol i l’autor/a de l’àudio que escoltareu a continuació:

• Pista: L’autor/a és d’aquí Sant Sadurní.

– Podeu escriure les vostres respostes a sota “Deixa un comentari”.

Resposta: Com alguns molt bé heu esbrinat, la resposta correcta és la cançó Bigoti Vermell de l’Anna Roig i l’ombre de ton chien. Una sadurninenca filla de Cal Feru amb un gran prestigi a l’escena musical catalana.

Moltes Gràcies per la vostra participació! Us deixo amb el videoclip de la cançó:

Benvinguts – Bienvenidos – Welcome – Bienvenue

Benvinguts al nou curs escolar 2018/2019.

Si voleu visualitzar les informacions relatives a l’inici de curs, podeu fer-ho clicant al menú del curs 18/19 a INFORMACIÓ INICI DE CURS.

Desitgem que tot l’alumnat tingui una bona entrada escolar, així com animem a tota la comunitat educativa a fer ús de la web de l’escola.