Bon inici de curs!

Benvolgudes famílies,

Dilluns començarem un nou curs, després de sis mesos sense veure’ns tots tenim ganes de retrobar-nos i poder tornar a compartir l’escola.

Cal reconèixer que el nostre projecte educatiu es veurà afectat per aquesta pandèmia, alguns dels projectes pedagògics que havíem engegat aquests darrers cursos no es podran fer o es veuran força modificats, malgrat tot, les nostres ganes de recuperar el contacte amb els nostres nens i nenes i  de recomençar la nostra tasca educativa ens animen i encoratgen a treballar per tal de tirar endavant aquest nou curs.

Volem pensar  QUE TOT ANIRA BÉ i per aconseguir-ho, una vegada més,  comptem amb la vostra ajuda i col·laboració inestimable. JUNTS obrirem l’escola i la tornarem a fer possible i ho farem pels nostres estimats infants.

L’equip docent

imatge: Joan Turu

Els esportistes de l’Escola la Pau

Fer esport és fer salut. Des de l’Escola la Pau en som molt conscients i hem animat a la comunitat educativa de l’escola a participar en aquest original vídeo durant aquests dies de confinament.

Esperem que us agradin!

Sant Jordi 2020

Aquest Sant Jordi és molt diferent d’altres anys, no podem gaudir de les paradetes de llibres i roses, ni passejar pels carrers de la nostra vila. És per aquest motiu que us vam proposar que us gravéssiu  en vídeo llegint un fragment d’un conte que us agradés o presentant-lo als vostres companys/es. Us volem agrair la vostra participació i animar-vos a visitar els diferents Blocs del cursos per poder veure aquests vídeos tan macos.

Bona diada de Sant Jordi!

Tot l’equip de l’Escola la Pau us trobem molt a faltar

Bon dia a tots i totes.

Els dies passen i seguim amb el confinament. L’escola resta a l’espera de tornar a omplir-se de somriures, aprenentatges, emocions, etc. Tot l’equip educatiu del centre us trobem molt a faltar. Per aquest motiu hem decidit fer-vos un petit vídeo per a tots vosaltres.

Desitgem tornar a veure’ns plegats el més aviat possible.

Abraçades i petons virtuals per a tothom!

5 consells!

El Departament d’Educació ens fa arribar aquests consells per aprendre i conviure en família en situacions de confinament. Esperem que us siguin útils!

#Tot anirà bé

Bon dia a tots i totes,

Ja portem uns quants dies sense poder veure’ns ni compartir aquest espai tan nostre que és l’escola.

Tots i totes, vosaltres i nosaltres trobem a faltar el nostre dia a dia junts.

Ara ens hem d’estar a casa i si ho fem bé, com ho estem fent, aviat podrem tornar a l’escola i recuperar la vostra companyia.

Avui ja hem enviat les tasques a fer durant aquesta setmana. Cada dilluns en farem arribar de noves.

Una abraçada màgica i gaudiu del “garrotin” que ha fet el Carles.

InfoK – Especial Coronavirus

Hem de tenir por del nou virus de què tothom parla? Respon el psicòleg Roger Ballescà, expert en emocions. D’on ha sortit el coronavirus, com es diu i quina pinta té? Per què diuen que s’assembla tant a la grip normal? Com ens hem de protegir? Especial coronavirus amb totes les respostes.

Propostes per no avorrir-se a casa

Us deixem un seguit de propostes per fer amb els nens i nenes a casa. Venen setmanes difícils on hem de ser responsables i quedar-nos a casa, us ho volem posar una miqueta més fàcil. Gaudeix del temps en familia, marca’t una rutina a casa amb horaris, cuida el teu cos i fes exercici, llegeix molt, escriu i sigues positiu/va perquè “totsortiràbé!

Una abraçada.

Moltes gràcies a tots/es per fer-ho possible

El passat dissabte 7 de març es van realitzar les portes obertes a la nostra escola. Volíem agrair l’esforç i dedicació de tota la comunitat educativa que forma part de la nostra escola, així com a aquelles famílies que van dedicar una part del seu temps a conèixer el centre per primera vegada.

Ha estat una jornada molt bonica, plena d’activitats i moments especials. Gràcies per fer-la possible. Junts fem escola!

En teniu un breu resum en aquest vídeo.

Portes Obertes