Obres de Teatre de 5è

Aquí teniu el que hem treballat, tant i tant, durant tot aquest curs. Les obres de Teatre de 5è!

Tal i com us vàrem avançar fa uns dies, el Projecte Teatre és un dels referents de l’escola i es treballa a 5è. L’objectiu del projecte és crear una obra de teatre des de zero. Tanmateix, els decorats també han estat realitzats pels nostres propis alumnes. A més a més, en cadascuna de les obres de teatre hi ha cançons que han estat treballades a música i que fan de cada obra un autèntic espectacle.

Us deixem amb els links perquè en gaudiu al màxim, tot visualitzant-les i fent-ne els comentaris que desitgeu!

Rengle 2021

El passat divendres 4 de juny vàrem celebrar el tradicional Rengle dels Barris 2021. Tot i no poder fer-ho igual que altres anys, els regidors i regidores van venir a l’escola per entregar els confits i la coca a tots els infants de l’escola. Tots plegats vàrem gaudir molt d’aquest moment molt ben acompanyats de la tradicional música de la Banda dels Barris. Gràcies a l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia per fer-ho possible.

El Telenotícies de la Pau

Ja ho tenim aquí, el segon volum del telenotícies de l’escola. En aquest cas, els i les alumnes de 5è han treballat amb notícies d’àmbit escolar que han succeït o succeiran durant aquest 3r Trimestre. Tot un repte que podeu veure a continuació amb els vídeos dels tres 5è.

Gaudiu-ne!

SORTIDA A CAN FOIX, P3

El passat divendres 28 de Maig les Tortugues i els Micos de P3 vam anar d’excursió a Can Foix i vam realitzar unes activitats sobre els sentits que ens va preparar el Follet Pinxo. Ho vam passar molt bé i va ser tota un aventura. Vam acabar molt cansades i cansats!!!

Teatre a 5è

Quins nervis, quina emoció, esteu preparats i preparades? Els alumnes de 5è porten tot el curs treballant el projecte Teatre, un projecte on han creat una obra des de zero, així com els decorats, el ticketing i, a la vegada, l’han convertit en musical gràcies… Llegeix més»

Reciclem!!!!

Durant aquestes últimes setmanes, els i les alumnes de 4t hem estat treballant diferents aspectes relacionats amb el reciclatge.
Hem après a diferenciar els diferents tipus de contenidors i el que s’hi aboca a dins.
Hem dissenyat uns cartells per identificar els contenidors de cada racó de… Llegeix més»

Congrés RECERKIDS

El passat dimecres 12 de maig, els alumnes de 5è de l’Escola van participar al V Congrés Recerkids. Aquest congrés va permetre als nostres alumnes conèixer experiències d’altres escoles a través de la recerca científica, així com exposar les nostres pròpies conclusions. A més, els clowntífics van fer varis tallers on els nens i nenes van poder experimentar i conèixer de primera mà els efectes i possibles solucions al Canvi Climàtic.

El congrés és el punt i final a un treball dut a terme durant el 2n trimestre on els i les alumnes de 5è han treballat amb el mètode científic (Veure article del dia 28/04 aquí) on vam publicar els cartells finals.

Una gran experiència i sobretot ens ha encantat poder compartir-la amb escoles de tota Catalunya. Us deixem un petit vídeo de la Jornada.

EL PATI DE SEGON

Els nens i les nenes de 2n ens agrada molt anar al pati Mediterrani perquè juguem amb les xanques, fem dibuixos a terra amb guixos, saltem a corda, ens enfilem en una estructura de cordes i en un petit rocòdrom, juguem al sorral amb les… Llegeix més»

Recerkids 2021

Durant aquest 2n trimestre, els alumnes de 5è de l’Escola la Pau han treballat l’àrea de Medi amb el Projecte Recerkids. Un projecte basat en el mètode científic on els nostres alumnes han treballat amb els següents àmbits de recerca:

1. Lluitar contra el canvi climàtic amb… Llegeix més»

Dia mundial de l’autisme

El passat dia 2 d’abril, va ser el dia mundial de l’autisme i, des de l’escola, no hem volgut perdre l’oportunitat de commemorar-lo. És per aquest motiu que cada alumne va pintar una peça de puzle que encaixa en un tot.
Tanmateix, vam aprofitar l’ocasió per… Llegeix més»

Cursa orientació Ed. Física

Des de l’àrea d’Educació Física, els passats 22 i 23 de març, els alumnes de Cicle Superior de l’escola vàrem dur a terme una Cursa d’Orientació no competitiva pels boscos propers del centre. Per a la realització d’aquesta sortida, els alumnes van treballar prèviament amb el programa Komoot vàries planificacions de rutes possibles. Finalment, i amb el treball previ fet a classe, els alumnes van poder orientar-se pel bosc seguint les fites i pistes marcades tot gaudint d’una gran experiència que esperem repetir més endavant.

Us deixem amb el vídeo de la sortida!

23è Concurs literari infantil de Sant Jordi 2021

Els alumnes de 4t participem en el 23è Concurs literari infantil de Sant Jordi organitzat per la Biblioteca de Sant Sadurní d’Anoia. El tema d’aquest any està inspirat en la prehistòria i titulada com “una aventura per la prehistòria: com era el Penedès fa 16 milions d’anys”. En aquest concurs hi participem tots els/les alumnes de 4t de Primària de les escoles de Sant Sadurní.

Durant aquestes setmanes hem estat investigant com era la fauna, la vegetació, la forma de vida dels nostres avantpassats i descobriments que hi van haver.

Un cop hem descobert com era la vida fa 16 milions d’anys, hem escrit els nostres relats i contes que ens hem pogut arribar a imaginar.

Us deixem unes imatges del nostre procés tot escrivint..