Sortida al Museu d’Història de Catalunya

El passat divendres 12 d’abril, els alumnes de 5è van anar a Barcelona a visitar l’Antic barri de la Ribera, el Museu d’Història de Catalunya i, el Parc de la Ciutadella.

Una sortida plena d’anècdotes i d’interès que teniu resumida en les fotos que trobareu a l’àlbum quan cliqueu la següent imatge.

8 de març; DIA DE LA DONA

Els alumnes de l’escola La Pau, es solidaritzen amb les reivindicacions dels drets de la dona, sota el lema; “QUE S’ESCOLTI LA NOSTRA VEU”; creant un mural de les dones pioneres al llarg de la història, com per exemple: Charlotte Cooper, Frida khalo, Maria Montessori,… Llegeix més»

Carnaval 2019 a la Pau

El Carnaval ja s’apropa, tot comença a fer olor de gresca i xerinola, així que aquí teniu el cartell del Carnaval de l’escola.

Les consignes seran exposades per Sa Majestat el Rei Carnestoltes el proper dia 25, tanmateix seran penjades a la web tan bon punt el Rei hagi llegit el pregó i donades les ordres.

Bon Carnaval a tothom!

English theatre play

Theatre play: Under, over and around
Thursday, 31st of January 2019
The characters are the Big Bad Wolf Bruce, Rita Rabbit, Aunt Alexandra, Grandma Sheila and Cousin Valentina.
The Big Bad Wolf goes by yellow bus, blue train and green boat.
It is a very funny story!

Llegeix més»

El protagonista de la setmana

Els nens i nenes de 4rt de l’escola la Pau, cada setmana a l’hora de tutoria, fem el protagonista.
Cada setmana agafem a l’atzar un nom de dins d’una bossa.
El nen ho nena que l’hi ha tocat ser protagonista, pot portar un objecte de quan era… Llegeix més»