Cantata de 6è, El Petit Príncep.

Aquest proper any, el dia 25 d’Abril, els i les alumnes de 6è interpretaran el musical del Petit Príncep com a cantata conjunta de les escoles de Sant Sadurní.

És per això que avui hem començat a conèixer la primera cançó que aprendrem, Dibuixa’m un Xai.  Cliqueu a les tres imatges.

Reconeixement del Centre Especial de Treball NOU VERD

Un any més us animem a participar en la recollida d’oli usat de cuina. És un projecte en el qual ja participem des de fa uns anys i els beneficis pel medi ambient són prou evidents com per almenys intentar-ho. Pe fer-ho només cal un Claki i l’ajut dels vostres fills/es en la recollida de l’oli, en cas que no en tingueu el podeu demanar a consergeria.

Clicant en la següent imatge sabreu la quantitat d’oli que es va recollir a l’escola el curs passat i els avantatges que ha suposat per la cura del medi ambient.

Endevina què Sona 2.0

Després d’una primera prova amb l’Anna Roig, no ens movem de la nostra estimada vila de Sant Sadurní. Ara, per veure un vídeo on un altre sadurninenc, en Santi Carda, una llegenda de l’Hoquei Patins ens interpreta d’una manera molt peculiar i divertida un conegut fragment d’Òpera.

Per tant, el que heu d’esbrinar és el NOM d’aquest fragment (escena) de cançó tan famós en el món operístic. No obstant, aviam si també sou capaços de trobar el NOM de l’òpera i el seu COMPOSITOR.

• PISTA: El nom d’aquesta “cançó” ve relacionat amb el que es sol fer amb amics o família tot ajuntant unes bones copes de cava.

-Deixeu les vostres respostes a sota “DEIXA UN COMENTARI”:

Endevina què sona!

Benvinguts a la Música de la Pau!

Estrenem aquest curs 18/19 proposant-vos un JOC en el qual heu d’esbrinar el títol i l’autor/a de l’àudio que escoltareu a continuació:

• Pista: L’autor/a és d’aquí Sant Sadurní.

– Podeu escriure les vostres respostes a sota “Deixa un comentari”.

Resposta: Com alguns molt bé heu esbrinat, la resposta correcta és la cançó Bigoti Vermell de l’Anna Roig i l’ombre de ton chien. Una sadurninenca filla de Cal Feru amb un gran prestigi a l’escena musical catalana.

Moltes Gràcies per la vostra participació! Us deixo amb el videoclip de la cançó:

Benvinguts – Bienvenidos – Welcome – Bienvenue

Benvinguts al nou curs escolar 2018/2019.

Si voleu visualitzar les informacions relatives a l’inici de curs, podeu fer-ho clicant al menú del curs 18/19 a INFORMACIÓ INICI DE CURS.

Desitgem que tot l’alumnat tingui una bona entrada escolar, així com animem a tota la comunitat educativa a fer ús de la web de l’escola.