El paisatge que ens envolta

Durant aquestes setmanes, els alumnes de 4t han estat coneixent la diversitat de paisatges que ens envolten, així com els diferents elements que poden trobar a la natura, la seva situació geogràfica i el seu clima. També han experimentat i han fet recerca sobre la pluja i la formació del vent.
Un recorregut que els permetrà consolidar i ser més conscients de la importància del nostre entorn, en aquests paisatges que actualment podem veure amb els nostres propis ulls.

Per poder veure les fotografies podeu clicar a la següent imatge i sereu dirigits a un àlbum de fotos.

Petit comiat de P-5

Fa unes setmanes ens vam retrobar amb les mestres que vam tenir a p-5 i ens van fer un regal molt especial! Vam veure uns vídeos sobre la nostra etapa a infantil. Ens van agradar molt i vam estar molt contents i contentes de veure… Llegeix més»

Presentació curs 20/21

I quantes ganes teníem!

Us presentem als protagonistes de l’Escola la Pau! Uns protagonistes que tenen un gran repte per davant, aprendre i créixer plegats, ser curiosos, equivocar-se, divertir-se, etc.

Tota l’Escola desitja a tota la gent que forma part de la nostra comunitat que tinguem un gran curs 2020/2021

Bon inici de curs!

Benvolgudes famílies,

Dilluns començarem un nou curs, després de sis mesos sense veure’ns tots tenim ganes de retrobar-nos i poder tornar a compartir l’escola.

Cal reconèixer que el nostre projecte educatiu es veurà afectat per aquesta pandèmia, alguns dels projectes pedagògics que havíem engegat aquests darrers cursos no es podran fer o es veuran força modificats, malgrat tot, les nostres ganes de recuperar el contacte amb els nostres nens i nenes i  de recomençar la nostra tasca educativa ens animen i encoratgen a treballar per tal de tirar endavant aquest nou curs.

Volem pensar  QUE TOT ANIRA BÉ i per aconseguir-ho, una vegada més,  comptem amb la vostra ajuda i col·laboració inestimable. JUNTS obrirem l’escola i la tornarem a fer possible i ho farem pels nostres estimats infants.

L’equip docent

imatge: Joan Turu

Els esportistes de l’Escola la Pau

Fer esport és fer salut. Des de l’Escola la Pau en som molt conscients i hem animat a la comunitat educativa de l’escola a participar en aquest original vídeo durant aquests dies de confinament.

Esperem que us agradin!

Tot l’equip de l’Escola la Pau us trobem molt a faltar

Bon dia a tots i totes.

Els dies passen i seguim amb el confinament. L’escola resta a l’espera de tornar a omplir-se de somriures, aprenentatges, emocions, etc. Tot l’equip educatiu del centre us trobem molt a faltar. Per aquest motiu hem decidit fer-vos un petit vídeo per a tots vosaltres.

Desitgem tornar a veure’ns plegats el més aviat possible.

Abraçades i petons virtuals per a tothom!

5 consells!

El Departament d’Educació ens fa arribar aquests consells per aprendre i conviure en família en situacions de confinament. Esperem que us siguin útils!

#Tot anirà bé

Bon dia a tots i totes,

Ja portem uns quants dies sense poder veure’ns ni compartir aquest espai tan nostre que és l’escola.

Tots i totes, vosaltres i nosaltres trobem a faltar el nostre dia a dia junts.

Ara ens hem d’estar a casa i si ho fem bé, com ho estem fent, aviat podrem tornar a l’escola i recuperar la vostra companyia.

Avui ja hem enviat les tasques a fer durant aquesta setmana. Cada dilluns en farem arribar de noves.

Una abraçada màgica i gaudiu del “garrotin” que ha fet el Carles.

InfoK – Especial Coronavirus

Hem de tenir por del nou virus de què tothom parla? Respon el psicòleg Roger Ballescà, expert en emocions. D’on ha sortit el coronavirus, com es diu i quina pinta té? Per què diuen que s’assembla tant a la grip normal? Com ens hem de protegir? Especial coronavirus amb totes les respostes.