Reciclem!!!!

Durant aquestes últimes setmanes, els i les alumnes de 4t hem estat treballant diferents aspectes relacionats amb el reciclatge.
Hem après a diferenciar els diferents tipus de contenidors i el que s’hi aboca a dins.
Hem dissenyat uns cartells per identificar els contenidors de cada racó de… Llegeix més»

Congrés RECERKIDS

El passat dimecres 12 de maig, els alumnes de 5è de l’Escola van participar al V Congrés Recerkids. Aquest congrés va permetre als nostres alumnes conèixer experiències d’altres escoles a través de la recerca científica, així com exposar les nostres pròpies conclusions. A més, els clowntífics van fer varis tallers on els nens i nenes van poder experimentar i conèixer de primera mà els efectes i possibles solucions al Canvi Climàtic.

El congrés és el punt i final a un treball dut a terme durant el 2n trimestre on els i les alumnes de 5è han treballat amb el mètode científic (Veure article del dia 28/04 aquí) on vam publicar els cartells finals.

Una gran experiència i sobretot ens ha encantat poder compartir-la amb escoles de tota Catalunya. Us deixem un petit vídeo de la Jornada.

EL PATI DE SEGON

Els nens i les nenes de 2n ens agrada molt anar al pati Mediterrani perquè juguem amb les xanques, fem dibuixos a terra amb guixos, saltem a corda, ens enfilem en una estructura de cordes i en un petit rocòdrom, juguem al sorral amb les… Llegeix més»

Recerkids 2021

Durant aquest 2n trimestre, els alumnes de 5è de l’Escola la Pau han treballat l’àrea de Medi amb el Projecte Recerkids. Un projecte basat en el mètode científic on els nostres alumnes han treballat amb els següents àmbits de recerca:

1. Lluitar contra el canvi climàtic amb… Llegeix més»

Dia mundial de l’autisme

El passat dia 2 d’abril, va ser el dia mundial de l’autisme i, des de l’escola, no hem volgut perdre l’oportunitat de commemorar-lo. És per aquest motiu que cada alumne va pintar una peça de puzle que encaixa en un tot.
Tanmateix, vam aprofitar l’ocasió per… Llegeix més»

Cursa orientació Ed. Física

Des de l’àrea d’Educació Física, els passats 22 i 23 de març, els alumnes de Cicle Superior de l’escola vàrem dur a terme una Cursa d’Orientació no competitiva pels boscos propers del centre. Per a la realització d’aquesta sortida, els alumnes van treballar prèviament amb el programa Komoot vàries planificacions de rutes possibles. Finalment, i amb el treball previ fet a classe, els alumnes van poder orientar-se pel bosc seguint les fites i pistes marcades tot gaudint d’una gran experiència que esperem repetir més endavant.

Us deixem amb el vídeo de la sortida!

23è Concurs literari infantil de Sant Jordi 2021

Els alumnes de 4t participem en el 23è Concurs literari infantil de Sant Jordi organitzat per la Biblioteca de Sant Sadurní d’Anoia. El tema d’aquest any està inspirat en la prehistòria i titulada com “una aventura per la prehistòria: com era el Penedès fa 16 milions d’anys”. En aquest concurs hi participem tots els/les alumnes de 4t de Primària de les escoles de Sant Sadurní.

Durant aquestes setmanes hem estat investigant com era la fauna, la vegetació, la forma de vida dels nostres avantpassats i descobriments que hi van haver.

Un cop hem descobert com era la vida fa 16 milions d’anys, hem escrit els nostres relats i contes que ens hem pogut arribar a imaginar.

Us deixem unes imatges del nostre procés tot escrivint..

ESCRIVIM CARTES!

AQUESTES ÚLTIMES SETMANES HEM APRÈS A ESCRIURE CARTES.
ELS NENS I NENES DE PRIMER HEM ESCRIT UNA CARTA ALS PARES I MARES (O GERMANS O GERMANES) I L’HEM ENVIAT A CASA PER CORREU.
VAM ANAR A LLENÇAR-LA A LA BÚSTIA DE COLOR GROC.
LES NOSTRES… Llegeix més»

8M Dia Internacional de les Dones

A Cicle Superior de l’Escola la Pau hem volgut treballar aquest dia tan assenyalat per conèixer aquelles dones que en el seu temps van decidir canviar el món, així com reflexionar sobre les dones que els han marcat o impressionat com a nens i nenes.

Per un món ple d’igualtat!

El Carnaval a l’Escola la Pau

Aquesta és la història del Carnaval a l’Escola la Pau d’aquest curs 20/21. Un Carnaval diferent, però alhora especial. Un Carnaval ple de SuperHerois i SuperHeroïnes que de ben segur podran derrotar a tots els mals d’aquest planeta.

Esperem que disfruteu i, creuarem els dits perquè l’any que ve ens poguem retrobar de nou al pati de l’escola celebrant el Carnaval.

EL NOSTRE PATI

ELS NENS I NENES DE 1R SORTIM AL PATI A ESMORZAR.
TENIM 3 ESPAIS: PISTA, SORRAL I LA ZONA DELS ARBRES.
ENS AGRADA JUGAR AL PILLA-PILLA, AL PICA PARET, A L’ARANYA PELUDA, A CARRERES, …
TAMBÉ TENIM MATERIAL COM GUIXOS, PALES, RASCLETS I GALLEDES PER JUGAR TOTS JUNTS.
ENS… Llegeix més»