8 de març; DIA DE LA DONA

Els alumnes de l’escola La Pau, es solidaritzen amb les reivindicacions dels drets de la dona, sota el lema; “QUE S’ESCOLTI LA NOSTRA VEU”; creant un mural de les dones pioneres al llarg de la història, com per exemple: Charlotte Cooper, Frida khalo, Maria Montessori,… Llegeix més»

Carnaval 2019 a la Pau

El Carnaval ja s’apropa, tot comença a fer olor de gresca i xerinola, així que aquí teniu el cartell del Carnaval de l’escola.

Les consignes seran exposades per Sa Majestat el Rei Carnestoltes el proper dia 25, tanmateix seran penjades a la web tan bon punt el Rei hagi llegit el pregó i donades les ordres.

Bon Carnaval a tothom!

English theatre play

Theatre play: Under, over and around
Thursday, 31st of January 2019
The characters are the Big Bad Wolf Bruce, Rita Rabbit, Aunt Alexandra, Grandma Sheila and Cousin Valentina.
The Big Bad Wolf goes by yellow bus, blue train and green boat.
It is a very funny story!

Llegeix més»

El protagonista de la setmana

Els nens i nenes de 4rt de l’escola la Pau, cada setmana a l’hora de tutoria, fem el protagonista.
Cada setmana agafem a l’atzar un nom de dins d’una bossa.
El nen ho nena que l’hi ha tocat ser protagonista, pot portar un objecte de quan era… Llegeix més»

Noticiero a cinquè

Durante este primer trimestre los alumnos de quinto han trabajado la expresión escrita y la expresión oral mediante el Noticiario La Pau. Aquí os dejamos algunos ejemplos, y como no, tambien las tomas falsas. Cuando tengamos los vídeos de quinto B también los colgaremos aquí!

S’apropa el Nadal a la Pau

Benvolgudes famílies, s’apropa el Nadal i a l’escola estem preparant-nos per aquesta data tant assenyalada.

Ja podeu visualitzar el Programa de Nadal de l’escola, així com el que ens representarà cadascun dels grups a l’escenari.

Recordar que per un millor funcionament dels concerts i respecte a tots i totes, recomanem no entrar ni sortir del gimnàs fins que acabin tots els grups.

LA MÀQUINA DE PORS

Els nens i nenes de primer hem anat al teatre a veure l’obra “El col·leccionista de pors”. Després de veure-la , a la classe, hem llegit un conte sobre un nen que creava la seva pròpia màquina de pors. Per grups cooperatius, hem dissenyat la… Llegeix més»

Visiten els nostres Espais d’Aprenentatge

Avui ens han visitat les mestres de la ZER-Poblet: Blancafort, Vimbodí i Poblet i Vilaverd. Han vist els nostres Espais d’Aprenentatge per poder iniciar-los en la seva escola. D’altra banda han pogut observar en primera persona com gaudeixen la Comunitat dels Petits alhora que aprenen.

Gràcies per la vostra visita i us desitgem molta sort en aquesta nova aventura!