SORTIDA AL ZOO

El passat dijous 23 de maig vam realitzar la sortida al zoo de Barcelona. D’aquesta manera l’alumnat de primer va poder observar els animals que han estat treballats durant el curs i recordar així les seves característiques.
Aquí podeu observar les fotografies que vam realitzar:
Llegeix més»

Arriba el 15è Mercat de la Pau

S’apropa el Mercat de la la Pau, i l’escola ja s’està preparant per aquest dia tan especial per a tots.

Podeu consultar el calendari clicant a la següent imatge.

Per últim, ja teniu disponible l’espot creat pels alumnes de cinquè del 15è Mercat de la Pau.

El proper divendres 17 de maig t’esperem! NO HI FALTIS!

Primer Cros Escolar La Pau

Dissabte passat, dia 27 d’abril, es va celebrar el primer Cros Escolar de Sant Sadurní d’Anoia organitzat per l’Escola La Pau i que ha comptat amb el suport i la col·laboració del seu AMPA, l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia i el Consell Esportiu de l’Alt Penedès.

Es va arribar a la xifra de 214 participants que es van reunir dissabte al matí en una jornada festiva que va aplegar nens i joves procedents de tota la comarca. La cursa popular va donar el tret de sortida de la jornada, amb participants nascuts fins el 2004.

Després de les curses de les més de 8 categories que comprenien des de la data de naixement del 2015 fins el 2004, es va dur a terme l’entrega de premis amb la presència de Josep Maria Ribas, alcalde del municipi i Àngels Canals, regidora d’Educació de l’Ajuntament.

Degut a l’èxit de participació i col·laboració de tots els organismes implicats s’espera poder repetir aquesta jornada en anys posteriors. Els organitzadors agraeixen la col·laboració de totes les entitats, voluntaris i sponsors que hi han participat.

Sortida al Museu d’Història de Catalunya

El passat divendres 12 d’abril, els alumnes de 5è van anar a Barcelona a visitar l’Antic barri de la Ribera, el Museu d’Història de Catalunya i, el Parc de la Ciutadella.

Una sortida plena d’anècdotes i d’interès que teniu resumida en les fotos que trobareu a l’àlbum quan cliqueu la següent imatge.