Experimentem amb el buit

Després de treballar el tema dels planetes, espai, atmósfera,… hem fet aquest experiment per veure què passa quan s’acaba l’oxigen i com influeix en la pressió atmosfèrica .
Abans, hem treballat el mètode científic per posar en pràctica els nostres coneixements i així plantejar hipòtesis del… Llegeix més»

Sortida local a la Fassina

Aquesta setmana els alumnes de 4t han anat a la Fassina a conèixer i investigar el procés d’elaboració del cava. Han pogut veure en primera persona com és el procés de la fermentació a través d’un experiment en el què han utilitzat aigua, sucre i llevat. En remenar-ho han pogut observar com el llevat es menja el sucre i això ha fet que apareguessin bombolles.

Tot seguit han pogut visualitzar alguns vídeos sobre els elements de la nostra terra, sobre la Fil·loxera i un altre sobre el poble en format 3D.

Abans de tornar a l’escola han pogut donar un cop d’ull als personatges que surten a la festa de la Fil·loxera, com ara: els ceps malalts, els 7 savis, els pagesos, les fil·loxeretes i la fil·loxera.

Us deixem un petit vídeo de la sortida!

Festa de la Tardor

El proper divendres 30 d’octubre celebrarem la Festa de la Tardor. Cada cicle ha preparat diferents activitats i tallers que es duran a terme al llarg del dia. Molt bona Castanyada!

El paisatge que ens envolta

Durant aquestes setmanes, els alumnes de 4t han estat coneixent la diversitat de paisatges que ens envolten, així com els diferents elements que poden trobar a la natura, la seva situació geogràfica i el seu clima. També han experimentat i han fet recerca sobre la pluja i la formació del vent.
Un recorregut que els permetrà consolidar i ser més conscients de la importància del nostre entorn, en aquests paisatges que actualment podem veure amb els nostres propis ulls.

Per poder veure les fotografies podeu clicar a la següent imatge i sereu dirigits a un àlbum de fotos.

Petit comiat de P-5

Fa unes setmanes ens vam retrobar amb les mestres que vam tenir a p-5 i ens van fer un regal molt especial! Vam veure uns vídeos sobre la nostra etapa a infantil. Ens van agradar molt i vam estar molt contents i contentes de veure… Llegeix més»

Presentació curs 20/21

I quantes ganes teníem!

Us presentem als protagonistes de l’Escola la Pau! Uns protagonistes que tenen un gran repte per davant, aprendre i créixer plegats, ser curiosos, equivocar-se, divertir-se, etc.

Tota l’Escola desitja a tota la gent que forma part de la nostra comunitat que tinguem un gran curs 2020/2021

Bon inici de curs!

Benvolgudes famílies,

Dilluns començarem un nou curs, després de sis mesos sense veure’ns tots tenim ganes de retrobar-nos i poder tornar a compartir l’escola.

Cal reconèixer que el nostre projecte educatiu es veurà afectat per aquesta pandèmia, alguns dels projectes pedagògics que havíem engegat aquests darrers cursos no es podran fer o es veuran força modificats, malgrat tot, les nostres ganes de recuperar el contacte amb els nostres nens i nenes i  de recomençar la nostra tasca educativa ens animen i encoratgen a treballar per tal de tirar endavant aquest nou curs.

Volem pensar  QUE TOT ANIRA BÉ i per aconseguir-ho, una vegada més,  comptem amb la vostra ajuda i col·laboració inestimable. JUNTS obrirem l’escola i la tornarem a fer possible i ho farem pels nostres estimats infants.

L’equip docent

imatge: Joan Turu