Els esportistes de l’Escola la Pau

Fer esport és fer salut. Des de l’Escola la Pau en som molt conscients i hem animat a la comunitat educativa de l’escola a participar en aquest original vídeo durant aquests dies de confinament.

Esperem que us agradin!

Sant Jordi 2020

Aquest Sant Jordi és molt diferent d’altres anys, no podem gaudir de les paradetes de llibres i roses, ni passejar pels carrers de la nostra vila. És per aquest motiu que us vam proposar que us gravéssiu  en vídeo llegint un fragment d’un conte que us agradés o presentant-lo als vostres companys/es. Us volem agrair la vostra participació i animar-vos a visitar els diferents Blocs del cursos per poder veure aquests vídeos tan macos.

Bona diada de Sant Jordi!

Tot l’equip de l’Escola la Pau us trobem molt a faltar

Bon dia a tots i totes.

Els dies passen i seguim amb el confinament. L’escola resta a l’espera de tornar a omplir-se de somriures, aprenentatges, emocions, etc. Tot l’equip educatiu del centre us trobem molt a faltar. Per aquest motiu hem decidit fer-vos un petit vídeo per a tots vosaltres.

Desitgem tornar a veure’ns plegats el més aviat possible.

Abraçades i petons virtuals per a tothom!

5 consells!

El Departament d’Educació ens fa arribar aquests consells per aprendre i conviure en família en situacions de confinament. Esperem que us siguin útils!

#Tot anirà bé

Bon dia a tots i totes,

Ja portem uns quants dies sense poder veure’ns ni compartir aquest espai tan nostre que és l’escola.

Tots i totes, vosaltres i nosaltres trobem a faltar el nostre dia a dia junts.

Ara ens hem d’estar a casa i si ho fem bé, com ho estem fent, aviat podrem tornar a l’escola i recuperar la vostra companyia.

Avui ja hem enviat les tasques a fer durant aquesta setmana. Cada dilluns en farem arribar de noves.

Una abraçada màgica i gaudiu del “garrotin” que ha fet el Carles.

InfoK – Especial Coronavirus

Hem de tenir por del nou virus de què tothom parla? Respon el psicòleg Roger Ballescà, expert en emocions. D’on ha sortit el coronavirus, com es diu i quina pinta té? Per què diuen que s’assembla tant a la grip normal? Com ens hem de protegir? Especial coronavirus amb totes les respostes.

Propostes per no avorrir-se a casa

Us deixem un seguit de propostes per fer amb els nens i nenes a casa. Venen setmanes difícils on hem de ser responsables i quedar-nos a casa, us ho volem posar una miqueta més fàcil. Gaudeix del temps en familia, marca’t una rutina a casa amb horaris, cuida el teu cos i fes exercici, llegeix molt, escriu i sigues positiu/va perquè “totsortiràbé!

Una abraçada.

Moltes gràcies a tots/es per fer-ho possible

El passat dissabte 7 de març es van realitzar les portes obertes a la nostra escola. Volíem agrair l’esforç i dedicació de tota la comunitat educativa que forma part de la nostra escola, així com a aquelles famílies que van dedicar una part del seu temps a conèixer el centre per primera vegada.

Ha estat una jornada molt bonica, plena d’activitats i moments especials. Gràcies per fer-la possible. Junts fem escola!

En teniu un breu resum en aquest vídeo.

Portes Obertes

El Carnaval a la Pau

Ja tenim el vídeo del nostre Carnaval, va ser un dia fantàstic ple de màgia, disfresses i somsiures. Gràcies a totes i a tots qui varen ajudar a fer-ho possible.

Sa Majestat Carnestoltes ens ha visitat i ens fet el seu tradicional pregó, que podeu llegir clicant AQUÍ.

A més, ens ha preparat unes consignes que caldrà complir durant tots els dies previs al divendres de Carnaval. Podeu consultar-les clicant AQUÍ.

Gaudiu del millor Carnaval a l’Escola la Pau! Us deixem el vídeo de l’arribada del Rei dels Pocasoltes!

A La Pau reciclem

Els alumnes de cinquè estem duent a terme un projecte aquest trimestre  sobre el medi ambient.

Vivim temps de canvis, en els quals estem abandonant l’ús de combustibles fòssils i l’ús exagerat de materials com el plàstic. Per aquest motiu és necessari educar a la societat en general i als nens i nenes en particular en les tres R :

• Reduir el nostre consum de materials i despesa d’energia per a disminuir el seu impacte en el medi ambient.
  • Reutilitzar aquells productes que puguin gaudir d’una segona vida.
  • Reciclar, és a dir, generar nous productes a partir d’aquells als que ja no li podem donar ús.

Aquest últim punt és, sobretot, al que ens estem dedicant actualment, elaborant entre totes les classes de cinquè uns cartells que ens consciencien de la importància del reciclatge i que ens ensenyen unes pautes a seguir a l’hora de tirar la brossa depenent del material de què estigui feta.

Recordem: groc per als plàstics i envasos metàl·lics; verd per als envasos de vidre; blau per al paper; I gris per a la brossa en general.

Seguint aquests petits consells podem ajudar a fer el món millor.