6è: Música

Estimades famílies,

Durant aquest tercer trimestre, els/les alumnes de sisè estan aprenent conceptes musicals amb l’ajuda de cercles de colors per representar les notes i el pentagrama de terra. Entre tons i semitons han escoltat l’audició “En un mercat persa”, del gran compositor anglès Ketelbey per valorar quins instruments sonen, les frases musicals… i també la història que hi ha al darrere.

També han relacionat  la música amb l’art plàstica, vinculant les emocions que els transmet l’audició amb els colors freds (que representen la por i les emocions negatives) i els colors càlids (que es relacionen amb emocions positives com l’alegria, comoditat, etc.). El que més els ha agradat és posar-hi color i poder compartir totes les seves idees a l’aula amb els/les seus/ves companys i companyes.

Finalment acabaran tocant la melodia principal amb la flauta.

Si cliqueu a la imatge, podreu veure un esbós inicial de la representació en dibuix i color de l’audició “En un mercat persa”.

Gràcies per la vostra lectura i interès constant en les feines dels/de les vostres fills/es.