5è: Preparem el “Toca-Toca”

Benvolgudes famílies,

Aquest tercer trimestre, els i les alumnes de cinquè es preparen amb il·lusió pel “Toca-Toca”, un projecte de percussió corporal que els farà moure amb una coordinació i velocitats de vertigen.

Tenen moltes ganes i estan treballant de valent per poder presentar les percussions d’aquestes dues cançons: “És aquesta nit”, del grup musical Sense sal i “De l’1 al què” del grup The tyets. L’acte serà el 9 de juny davant moltes escoles del voltant, arribant a ser fins a gairebé 1000 alumnes, preparats i preparades per ballar la mateixa cançó (És aquesta nit) i una de diferent segons l’escola.

Si cliqueu a la imatge podreu veure algunes fotografies i vídeos dels primers assajos del “Toca-Toca”.   Gràcies per la vostra atenció i interès!