4t: Colònies

Hola, famílies!
L’alumnat de 4t us volem explicar l’experiència que vam viure en la nostra estada a la casa de colònies d’Artur Martorell, a Calafell, la setmana passada.
Van ser uns dies increïbles, on vam conviure tots plegats, jugar i fer activitats molt divertides!
Les instal·lacions eren meravelloses: teníem uns espais exteriors impressionants, pràcticament només per a nosaltres, ja que també hi havia nens i nenes d’una altra escola d’Hospitalet. Als temps lliures podíem jugar a futbol, bàsquet o qualsevol altra cosa que volíem. La casa estava situada molt a prop del mar i ens va acompanyar el bon temps!
Totes les activitats que vam fer estaven relacionades amb el món del mar i tant a les activitats que vam fer a fora com a la casa ens ho vam passar genial. El primer dia vam anar a la platja de Calafell a conèixer els tipus de platges que existeixen: les artificials i les natural i també vam fer una sèrie de jocs lúdics i de cura dels espais naturals. La segona sortida que vam fer va ser al port de Vilanova i la Geltrú, on vam conèixer com es treballa a un port marítim i vam aprendre el sector professional llotja. A la casa de colònies vam fer tota mena d’activitats: jocs de nit, gimcanes de recerca de pistes i objectes i fins i tot vam aprendre a fer nusos com fan les persones que naveguen vaixells.
Ens ho vam passar pipa, ens vam portar molt bé i vam gaudir molt de conviure amb els nostres companys i companyes.
Ara a esperar que arribin les colònies de 6è, quines ganes!
Una abraçada a tots i totes i fins a una altra!