I5: Primers dies

Hola famílies,

Ja fa uns dies que estem a l’escola des de l’inici de curs i per aquest motiu us volem fer una petita mostra del que hem estat fent fins ara.

A I5 ens vam retrobar després de l’estiu i vam explicar que vam fer durant les vacances d’estiu cadascú de nosaltres. També vam tenir estones de joc per tornar a compartir moments amb els nostres companys i companyes. A més, vam decorar la classe, vam fer el dibuix del nostre penjador, vam començar a decorar el passadís amb la nostra figura humana, etc.

I ja hem començat el treball de les lletres i els números per tornar a fer memòria de tot allò que havíem après el curs anterior.

Estem molt emocionats de poder compartir amb tots vosaltres aquests primers dies d’escola!