L’AMPA organitza el Casal d’estiu amb Recresport: CASAL OBERT A TOTHOM!

Totes les famílies que formem l’AMPA de l’escola esperem i desitgem que tots i totes estigueu bé. Com cada any, organitzarem el casal per aquelles famílies que us interessi, sigueu o no de la nostra escola.
Aquest any, és un any peculiar, i des de Recresport volem fer un casal que s’adapti a les necessitats actuals de les famílies. A causa del COVID el casal d’estiu d’enguany s’ha vist forçat a modificar la seva organització, sent conscients de la nova situació que ens toca viure.
A continuació us adjuntem l’enllaç amb tota la informació general sobre Recresport i els casals d’estiu: objectius, noves mesures i protocols, etc.
A través del següent enllaç podeu accedir al formulari d’inscripció al casal i a tota la informació important que necessesiteu saber.
RECORDEU QUE, COM CADA ANY, AQUEST CASAL ESTÀ OBERT A TOTHOM, NO CAL SER DE L’ESCOLA!!!