I5: Colònies a la Ruca

Hola famílies,

Els nens i nenes d’I5 hem estat de colònies dos dies a la Ruca a Avinyó. Vam gaudir molt de la casa i del seu entorn i ens ho vam passar molt bé realitzant les diferents activitats.

Quan vam arribar ens van fer la benvinguda i vam descobrir la casa on estaríem allotjats. Després vam anar a dinar, i en acabat ens vam fer la nostra medalla de l’esquirol per poder anar a la tarda d’excursió pel bosc. Un cop preparada, ja vam poder anar a fer la passejada al bosc de l’esquirol Oriol on vam descobrir diferents plantes aromàtiques i el refugi d’un bandoler. Vam tornar a la casa, vam berenar i vam poder veure i tocar algunes aus rapinyaires.

A la nit vam sopar i després vam fer un joc de pistes per fora de la casa amb l’ajuda dels lots perquè estava molt fosc. Com que ja estàvem molt cansats, vam anar a dormir fins a l’endemà.

L’endemà al matí, després d’esmorzar vam fer una gimcana i ens ho vam passar molt bé.

Després de dinar i de menjar-nos un gelat, vam tornar cap a l’escola posant fi a dos dies de convivències on vam gaudir moltíssim i vam omplir la nostra motxilla de noves vivències.