Celebrem Sant Jordi.

Com cada any, el 23 d’abril és un dia molt especial a l’escola: Celebrem Sant Jordi!!!

Al llarg d’aquesta setmana tots i totes hem treballat, descobert i gaudit de diferents textos d’arreu del món que ens han servit per fer unes fantàstiques produccions visuals que decoren l’escola.

Les nenes i els nens d’educació infantil han treballat cançons, a cicle inicial receptes, a cicle mitjà contes i a cicle superior llegendes.

Hem pogut gaudir de les obres de teatre que han representat l’alumnat de 5è, hem passejat per l’escola per gaudir de les produccions visuals. Hem celebrat els VIII jocs florals, en els que hi hem participat amb molt d’esforç, els més petits de l’escola han fet la tradicional plantada de rosers i tot l’alumnat hem gaudit dels diferents tallers amb els que ens han obsequiat des de l’AMPA de l’escola. Moltes gràcies!!!!

Us animem a celebrar aquesta Diada amb nosaltres, visitant en família aquest espai per tal de conèixer i gaudir de tot allò que hem fet.

Us convidem a clicar damunt de cada imatge per tal de poder veure les diferents activitats.

Jocs Florals

Activitats Sant Jordi