Celebrem la diada de Sant Jordi

Hola famílies,

Avui al matí a l’escola hem celebrat la X mostra literària de Sant Jordi al pati de l’escola. Allà s’han fet les entregues dels premis literaris als diferents nivells i/o als alumnes guanyadors/es. Durant l’acte els infants han ballat les danses de: l’Estepera, el ball de Sant Ferriol i ball de les Corrandes. També han cantat les cançons: Sant Jordi no tenia cap soldat , els personatges i el drac malcarat. Un cop acabat l’acte hem visitat la decoració de tota l’escola i les paradetes que estaven al hall de l’escola on hem aprofitat per mirar els llibres i contes del nostre cicle i comprar-ne alguns per l’aula i/o per casa.

A la tarda han entrat les famílies per poder visitar l’escola amb els infants i comprar i mirar llibres de les parades.

Gràcies famílies.

Ha estat un dia molt bonic i molt especial.

Bona Diada de Sant Jordi.