1r. Sortida al Museu Agbar de les aigües

Els/les alumnes de 1r vam fer una sortida molt interessant i educativa al Museu Agbar de les Aigües. El Museu està dedicat a l’aigua i vol promoure el coneixement i els valors, provocant noves mirades i generant converses al voltant de l’aigua per conscienciar sobre aquest recurs tant important.

Primer de tot ens vam dividir per classes per a dur a terme dues activitats: la visita a l’interior de les instal·lacions del museu i el conte de la granota Juliana, una proposta educativa perquè l’alumnat pogués explorar, de manera lúdica i autònoma.

La primera activitat que vam fer estava dividida en dues parts, la primera a l’interior de les instal·lacions del museu on vam veure com funcionava la maquinària i vam visualitzar un vídeo d’uns aliens que ens han robat l’aigua i la nostra missió era recuperar-la.
La segona part, al jardí del museu, on els infants van poder buscar la maleta misteriosa per tal de resoldre l’enigma dels aliens i poder recuperar l’aigua.

La segona activitat era un conte sobre la granota Juliana a partir del qual van investigar diferents aspectes relacionats amb l’aigua, com la densitat de diferents materials dins l’aigua, perquè uns peixos neden més ràpid que d’altres i hem vist com creix la granota Juliana d’ençà que neix fins que es fa adulta…
Ho hem passat molt bé i tot ha sortit genial.

A continuació podeu veure unes fotos de la sortida.