Els alumnes de 4t A anem a la Biblioteca de Pallejà

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dia 26/1/2016 els alumnes de 4t A hem anat d’excursió a la Biblioteca de Pallejà. Allà hem conegut a la Mónica, és l’encarregada dels llibres de la zona d’infantil, ens ha explicat com poder buscar llibres i totes les activitats genials que es fan a la biblioteca del nostre poble. És un lloc fantàstic on podem viure milers d’aventures sense moure’ns del nostre poble.

En acabar l’activitat hem pogut agafar llibres en préstec, aquells que teníem el carnet.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *