3r i 4t LA MONA
Avui hem tingut un dia festiu: al matí hem fet les mones i les hem menjat per esmorzar. A la tarda hem compartit una estona de manualitats i de jocs amb els infants de I4 i I5. Aquí teniu una mostra de les activitats d’avui: 3r i 4t FOTOS MONA








