1r i 2n Pasqua
A Primer i Segon hem celebrat la Pasqua d’una manera ben dolça i especial! 🍫🐣Pel matí hem preparat la nostra mona amb galetes i xocolata, deixant volar la imaginació i, sobretot, les ganes de tastar-la! A la tarda hem compartit una activitat intercicle amb el nostres padrins, els nens i nenes de 5è: plegats hem […]









