P5 A (VAN GOGH): JOCS FLORALS I CONCURS DE DIBUIX DE SANT JORDI

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquesta tarda l’escola ha celebrat els Jocs Florals, on tots nosaltres hem participat amb els nostres dibuixos de Sant Jordi que podeu veure a continuació. Tots ho han fet molt bé!

Un jurat de l’escola a triat el dibuix de la LEIRE com la guanyadora del 2n PREMI!!!! Encara que avui no ha pogut assistir al certamen, li guardem el seu premi i la setmana que bé li donarem la bona notícia! FELICITATS LEIRE!!!! I ha tots els Van Gogh per l’esforç!