BENVINGUTS I BENVINGUDES A CICLE INICIAL

Ja fa un mes que ens hem tornat a trobar amb els nostres companys i companyes, però com que ens anem fent grans hem canviat d’aules.

Els de primer ja ens toca pujar les escales per anar a la nostra classe i els de segon cada vegada som més a prop de les aules de cicle mitjà.

Les 4 classes aquests primers dies estem molt enfeinats decidint com volem tenir les aules, com seran els seus espais, quins càrrecs i feines tindrem i com decorarem les seves parets i suros. Però a part de tota aquesta feina del nostre projecte de fer i desfer l’aula, ens estem preparant per treballar moltíssim i fer un munt d’activitats.

Mitjançant la web de l’escola us anirem ensenyant i presentant algunes de les activitats més divertides i interessants de cada curs. De ben segur que junts aprendrem molt.

Així que, som-hi! Comença un nou curs!

Alumnes i mestres de 1r i 2n

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *