JA TENIM EL NOM DE LES AULES!

Aquest curs  el tema general de l’escola és “Fem turisme”.  Des d’Infantil ens ha semblat que podríem fer turisme  per Banyoles. Els alumnes de P4, com que molt sovint anem a observar  l’estany i el seu entorn,  el nom de la nostra classe està relacionat amb les pesqueres.

Un dia del mes de novembre vam fer una sortida per conèixer totes les pesqueres. Molt engrescats els nens i nenes miraven  si hi podien entrar per saber com eren de dins. L’única que estava oberta era la pesquera número 10, l’Oficina de Turisme.  Allà ens van  facilitar informació.

A partir de les fotos de la sortida, cada grup va escollir la pesquera que més li agradava. Els de P4 A el nom de l’aula és el de la pesquera nº10 (la de la barca) i els de P4 B la pesquera Carpa d’Or (el castell).

Fotos de la sortida