FEM MATES 2024

Aquest curs l’alumnat de cicle superior també ha participat del concurs Fem Matemàtiques organitzat per ADEMGI i ha aconseguit superar totes les fases fins arribar a la Fase Final.

El 20 d’abril de 2024 l’equip format per la Magalí, la Laia, l’Aran V. i en Breixo van participar de la 2a fase a l’escola Les Alzines de Girona.

Vam realitzar una prova individual i una prova en equips. En Breixo formava part de l’equip guanyador.

L’Aran, amb la seva prova individual, es va classificar per la Fase Final. Aquesta ha tingut lloc aquest passat dissabte, 18 de maig, a Cervera. La jornada ha anat molt bé i l’Aran ha integrat l’equip guanyador de la prova de grups.

Enhorabona a totes i tots per la vostra implicació, participació i classificació!

AQUÍ PODEU VEURE TOTES LES FOTOS.