A FESTA MAJOR EM CONVIDES

Aquest passat mes d’octubre les alumnes i els alumnes de 4t hem estat ben enfeinats preparant la nostra pròpia Festa Major, A FESTA MAJOR EM CONVIDES. Hem estat aprenent i assajant el ball de Capgrossos, el ball de cavallets, el ball de gegants, el ball del drac i el toc de tabal. El passat dia 21 d’octubre tots els nens i nenes de 4t i 6è ens vam trobar a la plaça Major per representar l’entremès de lluïment i el ball de passada. Els i les alumnes de 4t vam ballar les danses i els de 6è ens van acompanyar a la percussió durant el ball de Passada. Ha estat una experiència que no oblidarem mai i que no hagués estat possible sense la col·laboració de tota la comunitat educativa de Banyoles. Estem molt agraïts i agraïdes per tota l’ajuda rebuda que ens va permetre gaudir d’un dia molt especial. GRÀCIES!

AQUÍ TROBAREU LES FOTOS DEL PROCÉS I DE LA TROBADA EL DIA 21