QUIN ÉS EL MILLOR ITINERARI PER ANAR…

des de la nostra escola fins l’Ajuntament?

Aquest és el repte que ens van llençar les dinamitzadores de l’Escola de Natura als nens i nenes de 3r, després d’haver estat treballant amb elles durant diverses sessions. Quin és el millor desplaçament possible que podem fer tenint en compte les 4 esses: social, saludable, segur i sostenible?

Després de treballar en equip amb els mapes, cada classe va escollir el seu itinerari. 3rA es van decantar per anar per la vora de l’estany fins al carrer de la sardana i d’allà directament a la plaça de les Rodes, per continuar fins a la Plaça major i poder veure llocs d’interès pel camí. 3rB havien contemplat un itinerari molt semblant però van decidir fer un canvi per diversificar els recorreguts, i van resseguir el Rec Major pel voltant de la Solana i el camp de futbol Vell, fins a la plaça de les Rodes, per després travessar el túnel de Can Tarradas. Al carrer Carmelites Velles vam fer la gran descoberta del trajecte: ens vam fixar en els murals guanyadors dels concursos murals de les bicicletes i vam trobar un artista treballant en l’últim mural guanyador, qui ens va explicar quins passos anava seguint.

Aquesta proposta d’Itineraris Viscuts ha aplegat diferents escoles de Banyoles, i totes han participat traçant el millor recorregut possible des dels seus centres fins l’Ajuntament. El pas següent serà compartir aquests desplaçaments amb elles! Tenim moltes ganes de compartir la nostra experiència!

Us deixem els enllaços on podeu consultar les diferents notícies publicades.