COLÒNIES MAS COROMINA A LA VALL DE BIANYA

Els dies 29 i 30 de maig els nens i nenes de 2n, juntament amb els alumnes d’I5 i 4t vam anar de colònies a Mas Coromina a la Vall de Bianya.
Emocionats ens vam acomiadar dels nostres familiars i dels companys de l’escola. Els nervis ens seguien quan vam pujar a l’autocar: com seria la casa, amb qui dormiríem, què faríem… mil preguntes ens sorgien. Però tot va desaparèixer quan vam arribar a Mas Coromina.
Vam iniciar les colònies amb uns jocs i estampació de samarretes que van preparar els mestres. Després de dinar ens vam instal·lar a les habitacions, els nervis van tornar a sorgir. Però les cares de felicitat dels nens i nenes de 2n ho deien tot.
Un cop vam tenir els llits preparats, els monitors de la casa de colònies ens van organitzar una gimcana, per la zona verda de la casa. Després de la gimcana, vam poder fer joc lliure i algun partit de futbol.
Un cop vam acabar de sopar ens esperava el joc de nit, amb les llanternes a punt vam iniciar el joc amb els monitors i després una mica de discoteca per acabar la nit.
Cansament, son, enyorança, felicitat… algunes de les emocions que van sortir abans de dormir, però un cop ens vam rentar les dents, ens vam posar el pijama, vam xerrar una mica i ens vam desitjar bona nit tots ens vam quedar ben adormits.
L’endemà ens esperava endreçar l’habitació i una caminada seguint unes pistes fins a l’ermita de Sant Martí del Clot, allà ens esperava una gran sorpresa, una mica de pica-pica.
Quan vam acabar de dinar, vam poder fer una mica de joc lliure i acabar de recollir. Poc després l’autobús ja ens esperava per tornar cap a l’escola.

Per molts era la primera nit que dormien fora de casa, però per tots era la primera nit que dormiríem junts. Van ser uns grans dies i ens ho vam passar súper bé!

Si voleu veure com ens ho vam passar de bé, només heu de clicar aquí