INFORMACIÓ SOBRE LES EXTRAESCOLARS CURS 2019/2020

Com cada any l’AMPA de l’Escola de la Draga ofereix una àmplia oferta d’activitats extraescolars.

A continuació detallem els horaris i els grups que s’ofereixen de cadascuna. Trobareu informació més detallada de cada activitat, preus i períodes de inscripció als tríptics que s’adjunten (veure links) així com a les webs de les empreses organitzadores.

Enllaç Horaris Extraescolars La Draga 19-20

Tríptic Sotrac (acollida matinal, casal tarda, anglès, mecanografia, teatre, sensibilització musical, expressió artística, judo)

Un any més l’empresa banyolina Sotrac oferirà bona part de les activitats extraescolars al nostre centre incloent el necessari “Servei d’acollida matinal”. A les ja conegudes activitats d’Anglès, Teatre, Mecanografia, Natació (activitat realitzada al Club Natació Banyoles) i Sensibilització Musical (realitzat en col·laboració amb Buc Espai Musical), aquest any s’hi afegeixen: Casal de tarda, Expressió artística i Judo (en col·laboració amb el Club de Judo de la Vall del Terri).

Tríptic Consell Esportiu del Pla de l’Estany (multiesport, ball i ritme, escacs)

El Consell Esportiu del Pla de l’Estany ens oferta diferents activitats extraescolars amb la  finalitat d’iniciar als alumnes a la pràctica d’activitat física i crear hàbits esportius i saludables tot treballant els valors a través de l’esport. Aquest any, a més de l’activitat de Multiesport, ens ofereixen com a novetat: Ball i Ritme (P3 a 6è) i Escacs (per alumnes de 4t a 6è).

Tríptic Innova’t (creativitat i multimèdia, introducció a la robòtica i robòtica educativa)

Innova’t Educació ofereix activitats extraescolars de robòtica i programació de videojocs per alumnes d’educació infantil i primària on l’aprenentatge es fa en petits grups cooperatius. Així oferta Creativitat i multimèdia (P3 a P5), Introducció a la robòtica (1r i 2n) i Robòtica educativa (3r a 6è).

Tríptic Nexxe (taller de cuina)

Nexxe ens ofereix Taller de Cuina, una extraescolar per aprendre a gaudir de la cuina, on els alumnes de 1r a 6è aprendran a utilitzar els estris de cuina, manipular els aliments, cuinar-los de forma fàcil i divertida i a tenir bons hàbits alimentaris.